۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۲۲

ملکی گفت:

عملکرد هیئت شمشیربازی استان مرکزی ضعیف است

عملکرد هیئت شمشیربازی استان مرکزی ضعیف است

اراک-خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی عملکرد هیئت شمشیربازی استان را ضعیف دانست و گفت: ورزشکاران کمی در این رشته کار می کنند و باید استقبال بیشتری از شمشیربازی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ملکی، شامگاه شنبه در دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، با بیان اینکه سالن شمشیر بازی مناسبی در استان برای این رشته ورزشی وجود دارد افزود: یکی از علتهای عدم استقبال از شمشیر بازی هزینه بالای وسایل این رشته وزشی است.

وی ضمن ابراز امیدواری از بهبود شرایط این رشته و استقبال از این رشته ورزشی، گفت: امیدوارم در آینده تمام مشکلات حل شود و شمشیربازی استان پیشرفت بهتری کند.

ملکی در ادامه در مورد مسابقات تور دوچرخه سواری میلاد دونور گفت: این مسابقات به دلیل نبود بودجه کافی دو سال است که در استان برگزار نشده است و در حال حاضر هم که به دلیل نبود اسپانسر و اینکه در تقویم فدراسیون نیامده به صورت ملی برگزار خواهد.

وی با اشاره به هیئت های ورزشی گفت: ما بین هیات فرق نمی گذاریم هرهیاتی که خوب کارکند به آن توجه بیشتری می شود و هیاتی هم که ضعیف باشد به دنبال برطرف کردن مشکل آن خواهیم بود. ماسالن کشتی، بوکس و...رابه مزایده گذاشته ایم و مشکلی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره کل طی یکسال گذشته پرداخت و اضافه کرد: این اداره کل در راستای برگزاری جشنواره ها و ارتقاء فرهنگ ورزش همگانی تلاش بسیار می کند.

ملکی با بیان اینکه 465 هیئت ورزشی فعال در استان مرکزی وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد 46 هیئت در اراک و مابقی در شهرستان ها فعالیت می کنند.

ی ادامه داد: در استان مرکزی 17 سمن و چهار دبیرخانه استانی در بخش جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، علمی و آموزشی فعالیت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه در استان مرکزی طی سال 92، 114 جشنواره فرهنگی ورزشی در حوزه همگانی برگزار شد، تصریح کرد: در سال جاری تاکنون 45 جشنواره فرهنگی ورزشی در حوزه همگانی برگزار شده است.

ملکی همچنین از حضور هیئت های ورزشی و ورزشکاران مختلف در لیگ های برتر، دسته یک و دسته دو اشاره کرد و گفت: 15 ورزش استان مرکزی دارای مقام اول تا سوم در مسابقات کشوری شدند.

وی از رونمایی سایت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این امر گامی موثر در جهت اطلاع رسانی به موقع و آگاهی خبرنگاران از اخبار این حوزه باشد.

 مدیرکل ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش خطیر خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی، افزود: خبرنگاران نقش بسزایی در انتقال اخبار و اطلاعات به اقشار جامعه داشته و باید صداقت را در انتقال صحیح اطلاعات داشته باشند.

وی با بیان اینکه نقد منصفانه سبب پیشرفت افراد و فعالیت ها در بخش های مختلف می شود، گفت: امروز وظیفه خبرنگاران پیشگیری از سیاست های تندرو و حرکت در مسیر اعتلای نظام اسلام است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خبرنگاران خبرگزاری های، هفته نامه ها و روزنامه ها با اهداء لوح تقدیر و هدایای تجلیل شد.

 



 

کد خبر 2346580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha