۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷

به مناسبت دهه ی فجر؛

چهارمین دوره مسابقات فوتبال دیجیتال در استان مرکزی برگزار می شود

چهارمین دوره مسابقات فوتبال دیجیتال در استان مرکزی برگزار می شود

اراک - خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: چهارمین دوره مسابقات فوتبال دیجیتال (جام فجر) به مناسبت دهه فجر در استان مرکزی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها از  19بهمن ماه سالجاری به مدت 3 روز در اراک برگزار می‌شود، افزود: تمام اعضای کانونهای مساجد استان مرکزی می توانند در این دوره از رقابت ها حضور یابند.

وی بیان داشت: برای ثبت نام در این دوره از مسابقات، علاقه مندان می توانند تا 15 بهمن ماه سالجاری به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرهای استان و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی مراجعه نمایند.

ذوالفقاری، تشویق کاربران به استفاده از بازی‌های مفید و بسط فعالیت‌های جمعی، معرفی مراکز و فعالیت‌های مجاز فرهنگی دیجیتالی را از اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همچنین از برگزاری دومین دوره کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی مدیران و اعضای کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی خبر داد و ابراز داشت: این دوره آموزشی 17 بهمن ماه سالجاری مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: این دوره آموزشی ویژه شهرستانهای اراک، شازند ، خنداب و فراهان می باشد و به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) تخصصی IT برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مسئولین و اعضای کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی برای ثبت نام تا 10 بهمن ماه سالجاری، می توانند به کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی مراجعه نمایند.

گفتنی است در پایان این دوره آموزشی، گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا می شود.

کد خبر 2217537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha