۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۳۳

اخبار کوتاه استان مرکزی/

پیشکسوتان بسکتبال استان مرکزی تجلیل می‌شوند

پیشکسوتان بسکتبال استان مرکزی تجلیل می‌شوند

اراک - خبرگزاری مهر: رییس هیئت بسکتبال استان مرکزی گفت: همزمان با عید سعید فطر افتخار آفرینان دهه 50 و 60 بسکتبال استان مرکزی تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ربیعی اودرادامه گفت: این مراسم روز شنبه 19 مرداد با حضور ورزشکاران در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات بسکتبال جام رمضان از شش مرداد خبر داد و افزود: این مسابقات در رده سنی نونهالان با حضور قریب به صد ورزشکار در قالب هشت تیم برگزار شد.

 مسابقات والیبال جام رمضان در اراک با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت

مسابقات والیبال جام رمضان( ضیافت ) با نام شادروان وحید صالحی بازیکن سابق والیبال شهرستان اراک و استان مرکزی با حضور تعداد کثیری از ورزشکاران و پیشکسوتان و علاقمندان به والیبال در 5 رده سنی در سالن ورزشی 22 بهمن اراک برگزار شد.

در این مسابقات تکلیف تیمهای اول تا سوم 5 رده سنی مختلف مشخص شد. که در دیدار نهایی رده سنی بزرگسالان تیم واگن پارس با برتری سه بر صفر برابر تیم راه و شهرسازی مرکزی به مقام قهرمانی دست یافت. و تیم نظام مهندسی با غلبه بر نماینده استان قم،سوم غلبه کردو در جای سوم ایستاد.

همچنین در این دوره از مسابقات ، کتاب  تاریخچه والیبال در اراک  (بانگاهی به والیبال ایران وجهان ) به همت حسن سمیعی از  والیبالیست‌های استان که سال‌های متمادی به عنوان پاسور در تیم‌های  مختلف کشور از جمله  کابل‌سازی تک اراک در لیگ  دسته یک و همچنین شهرداری بوشهر و اراک و...فعالیت کرده است، رونمایی و مورد استقبال پیشکسوتان قرار گرفت و همچنین در این مراسم عکس‌های قدیمی جمع اوری شده از بدو راه اندازی والیبال در اراک تاکنون به نمایش در امد.

2 پروژه عمرانی و ورزشی در استان مرکزی افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از دو پروژه عمرانی و ورزشی به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته دولت نخستین زمین چمن مصنوعی استان در شهرستان زرندیه و سکوی تماشاچی شهرستان شازند با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سعید ملکی اظهار داشت: با بهره‌برداری از این مجموعه‌ها علاوه بر افزایش سرانه فضای ورزشی استان، زمینه استفاده جوانان این مناطق از امکانات و فضاهای ورزشی فراهم می‌شود.

تیم مقاومت بسیج اراک قهرمان والیبال جام رمضان شهرستان فراهان شد

 مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان فراهان که با شرکت هشت تیم در ماه مبارک رمضان اغاز شده بود با شناخت تیم های برتر پایان یافت.

در دیدار رده بندی تیم ایبک آباد  توانست مقام سومی این دوره از مسابقات را کسب کند . در دیدار پایانی دو تیم صنعتی کبیر و مقاومت بسج اراک و صنعتی کبیر رودر روی هم قرار گرفتند  که در نهایت تیم مقاومت بسیج اراک  توانست با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست دهد ومقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2112623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha