۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۵۹

یحیی گل‌محمدی در گفتگو با مهر:

کره‌جنوبی آن تیم همیشگی نیست/ بدون استرس بازی کنیم، برنده‌ایم

کره‌جنوبی آن تیم همیشگی نیست/ بدون استرس بازی کنیم، برنده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اینکه نباید در این چند روز کره‌جنوبی را بزرگتر از آن تیمی که هست جلوه بدهیم، گفت: دیدار کره‌جنوبی برابر ازبکستان را دیدم و معتقدم این تیم آسیای شرقی دیگر آن تیم قدرتمند همیشگی نیست.

یحیی گل‌محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد بازی ایران و کره‌جنوبی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: من بازی تیم کره را برابر ازبکستان دیدم و فکر می‌کنم کره آن تیم قدرتمند همیشگی نیست. ما می‌توانیم با ارایه یک بازی منسجم و دور از حاشیه برابر کره به پیروی برسیم.

وی افزود: نباید در این چند روز کره‌جنوبی را بزرگتر از آن تیمی که هست جلوه بدهیم. زمانی که من در مقابل کره‌جنوبی قرار می‌گرفتم به مراتب بهتر از این بازی بود که برابر ازبکستان انجام داده بود و من مطمئن هستم بازیکنان تیم ملی با روحیه‌ای خوب و عزمی راسخ و ارده ای قوی می‌توانند کره را در سئول هم شکست داده تا مستقیما راهی جام‌جهانی شوند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران یادآور شد: اگر بازی که برابر لبنان انجام دادیم با همین انسجام و همدلی می‌توانیم دست پر از کره‌‎جنوبی بازگردیم. برابر لبنان بازی بسیار زیبایی را از تیم ملی دیدیم و بازیکنان از موقعیت‌هایی که به دست آوردند نهایت استفاده را برده و یک پیروزی پرگل را کسب کرده و تفاضل خوبی را هم برای روز پایانی داشته باشیم.

گل‌محمدی در پایان گفت: خط هافبک ما خیلی خوب بازی کرد، ضمن اینکه نکونام هم روز بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. به نظرم اگر بدون استرس مقابل کره بازی کنیم مطمئنا مستقیما راهی جام‌جهانی خواهیم شد.

‌دیدار تیم‌های فوتبال کره‌جنوبی و ایران در هفته دهم و پایانی از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل روز سه‌شنبه هفته جاری اولسان کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2074558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha