۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴

قربانعلی الماسخاله مطرح کرد؛

حرف‌‎های مدیرعامل ملوان مهم نیست/ درودگر ملوان را به حاشیه می‌برد

حرف‌‎های مدیرعامل ملوان مهم نیست/ درودگر ملوان را به حاشیه می‌برد

رئیس هیات فوتبال استان گیلان اعلام کرد صادق درودگر هر وقت کم می‌آورد سعی می‌کند با انجام اینگونه مصاحبه‌ها افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، قربانعلی الماسخاله در پاسخ به انتقادات صادق درودگر که عنوان کرده "از الماسخاله حمایت نخواستیم، به ملوان ضربه نزنید"، گفت: این آقا (دورودگر) تا به امروز برای ملوان چه کرده است؟ جز تنش، درگیری و تفرقه اندازی کار دیگری بلد نیست. آقایان آن همه وعده به مردم و بازیکنان داداند، به کدامش عمل کردند. جالب است آقایان به دروغگویی معروف هستند، بعد می‌آیند در مورد هیات فوتبال حرف می‌زنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: صادق دوردگر همیشه در حساس‌ترین شرایط با انجام چنین مصاحبه‌های ملوان را دچار چالش می‌کند، الان ملوان نیاز به آرامش دارد، آنهم در شرایطی که بازیکنان پول پارسال را نگرفته‌اند و آقایان تنها حرف تحویل مردم و بازیکنان داده‌اند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان با بیان اینکه از تهدیدهای درودگر هراسی ندارد، افزود: درودگر پیغام داده نامه‌ای به فدراسیون بزنیم که ملوان هیچگونه بدهی ندارد و وقتی دید ما چنین کاری نمی‌کنیم، پیغام داد با انجام مصاحبه جوسازی می‌کنم و فکر می‌کند ما از این تهدیدها میت‌رسیم.

وی در ادامه تاکید کرد: صادق درودگر زمانی که شما داشتید در باغ کنار کوچه‌تان بازی می‌کردید، ما داشتیم مقابل دشمن بدون اسلحه می‌جنگیدیم و بهترین دوستانمان را در جنگ از دست دادیم، پس فکر نکنید از این مصاحبه‌ها می‌ترسیم، بهتر است بروید یاد بگیرید به قانون احترام بگذارید.

الماسخاله در پایان در خصوص کمک 200 میلیون تومانی به باشگاه داماش گفت: سال گذشته 200 میلیون تومان برای رضایتنامه رافخایی به ذوب‌آهن دادیم، امسال هم 200 میلیون تومان برای کمک به داماش پرداخت کردیم، پس سعی نکنید کم‌کاری خودتان در ملوان را گردن این و آن بیندازید.

کد خبر 2075512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha