۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۰

گزارش مهر/

امروز روز درنگ نیست/ آغاز حماسه در دیار علم و فرهنگ

 امروز روز درنگ نیست/ آغاز حماسه در دیار علم و فرهنگ

بیرجند – خبرگزاری مهر: امروز روز آمدن است؛ دیگر درنگ جایز نیست؛ مردم دیار علم و فرهنگ می آیند تا باری دیگر پیشقراولان تلالوی اقتدار نظام با خلق حماسه سیاسی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام آغاز ساعت رأی ‌گیری مردم  خراسان جنوبی با شور و اشتیاق به پای صندوق‌های رأی آمدند تا به ندای رهبری لبیک گفته و خالق حماسه ای بزرگ باشند.

 مردم پرشور خراسان جنوبی از نخستین ساعت آغاز رأی‌ گیری با مراجعه به شعب اخذ رأی، وظیفه شرعی خویش را ادا کردند.

حضور اقشار مختلف مردم اعم از کارمند، کارگر، مسئولان و رأی ‌اولی‌ها نیز در ساعات نخستین آغاز رأی‌ گیری قابل توجه است و علی‌ رغم تبلیغات گسترده دشمنان که اطمینان داشتند مردم حضور چندانی در انتخابات نخواهند داشت، صف‌های طولانی، شور و اشتیاق جوانان و حتی کهنسالان را شاهد هستیم.

با هر سلیقه و انتخاب باید در انتخابات شرکت کرد

یک شهروند بیرجندی حاضر در پای صندوقهای رای با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از آن مردم است، بیان داشت: حضور در انتخابات را وظیفه شرعی، دینی و ملی خود می‌ دانم و با حضور خود در این حماسه دشمنان را با ناامیدی مواجه می ‌کنم.

اکبری گفت: رنگ و بوی ایرانی بودن خود را با حضور در انتخابات به تمامی دنیا نشان می‌ دهم و دشمنان بدانند تمامی خواب‌های آنها باطل است.

یکی از دانش‌آموزان رأی اولی که در پای صندوق‌های رأی حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به عنوان یک فرد ایرانی با حضور خود در انتخابات اتحاد و یکپارچگی خود را با تمامی هموطنانم به تمامی دنیا نشان می ‌دهم.

سعید سلطانی با اشاره به اینکه تمامی ملت باید دست به دست هم بدهند واقتدار و صلابت خود را در مقابل ملتهای بیگانه حفظ کنند، افزود: رأی اولی‌ها باید با رأی ‌ریزی خود در صندوق‌های رأی ریشه‌ های نظام و انقلاب را تقویت کنند.

یک شهروند  بیرجندی  دیگر  با اشاره به اینکه رای دادن وظیفه شرعی ما است و باید برای پیروزی اسلام در این مسیر گام برداریم، می گوید: با هر گونه سلیقه و انتخاب باید در انتخابات شرکت کرد زیرا به گفته رهبری حضور حداکثری در پای صندوق های رای از همه چیز مهم تر است.

 محمدی عنوان کرد:  امروز با حضور پرشور خود به  دشمنان ثابت می کنیم که ایرانیان همیشه و در همه حال پشتیبان و حامی یکدیگر هستند.

 برپایی 859 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم

 رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی  با اشاره به برپایی 859 شعبه اخذ رای در سطح استان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای رای گیری از مردم حتی در دورترین نقاط روستایی اندیشیده شده است.

علی محمد گلستانی فرد عنوان کرد: از مجموع شعب اخذ رای 405 شعبه ثابت و 454 شعبه سیار خواهد بود.

 وی با بیان اینکه بیشترین تعداد شعب اخذ رای در بیرجند با 112 شعبه ثابت و 168 شعبه سیار خواهد بود، عنوان کرد: بشرویه با 20 شعبه ثابت و 11 شعبه سیار کمترین تعداد شعب را دارد.

وی ادامه داد: امروز  508 واجد شرایط رای در خراسان جنوبی همه باهم و به مانند حضور پرشور و حداکثری در انتخابات های گذشته خواهند آمد تا خالق حماسه سیاسی بزرگ باشند و موجب یاس و نا امیدی دشمنان شوند.

میزان رغبت مردم به شرکت در انتخابات نشان دهنده هوشیاری و احساس مسئولیت آن جامعه است و ملت ایران در انتخاباتهای گذشته نشان داده اند که یکی از هوشیارترین ملت هاست و هیچگاه به آرمان های خود پشت نکرده است.

و امروز نیز درنگ نخواهد کرد  و همه با هم خواهند آمد تا بگویند: تا ایرانی هست ایران هست و تا ایران هست آرمانهای انقلاب و شهدا همچنان پابرجاست.

.......................

گزارش: فاطمه زیراچی

 

کد خبر 2075655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha