۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۴

امام جمعه بیرجند رای خود را به صندوق انداخت/پیش بینی حضور 90 درصدی مردم خراسان جنوبی در انتخابات

امام جمعه بیرجند رای خود را به صندوق انداخت/پیش بینی حضور 90 درصدی مردم خراسان جنوبی در انتخابات

بیرجند - خبرگزاری مهر: قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند دقایقی قبل با حضور در شعبه اخذ رای شهرداری بیرجند رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی با حضور در شعبه 22 اخذ رای مستقر در شهرداری بیرجند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات یک حق و تکلیف است، اظهارکرد: امروز ملت ایران با خلق حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب؛ تمامی توطئه ها و نقشه های دشمنان اسلام و نظام را خنثی خواهند کرد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به حضور گسترده مردم استان در ساعات اولیه رای گیری گفت: پیش بینی می شود 90 درصد مردم استان خراسان جنوبی در پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را پشتوانه قوی برای حفظ آرمان های انقلاب و امام دانست و بیان کرد: علی رغم تلاش دشمنان مبنی بر نابودی انقلاب اسلامی ایران، اما به برکت خون شهدا و پشتوانه مردمی؛ امروز این انقلاب زمینه ساز بیداری اسلامی در کشورهای منطقه است.

وی عنوان کرد: مردم با خلق حماسه سیاسی مد نظر رهبری توطئه های دشمنان را باری دیگر خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام رضایی  با بیان اینکه یکی از نامزدها تنها به عنوان رئیس جمهور با حداکثر آرای مردم انتخاب خواهد شد، عنوان کرد: مابقی نامزدها به آراء مردم احترام بگذارند و به قانون در این راستا عمل کنند.

وی خواستار حضور مردم در ساعات اولیه رای گیری شد و ادامه داد: تمام دنیا به انتخابات ملت ایران و آرای مردم چشم دوخته اند و این حضور با شکوه مایه یاس و نا امیدی دشمنان خواهد بود.

کد خبر 2075727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha