۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۷

حجت الاسلام رضایی بیرجندی:

نامزدها پس از اعلام نتایج قانون گرا باشند

نامزدها پس از اعلام نتایج قانون گرا باشند

بیرجند - خبرگزاری مهر: قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نامزدها پس از اعلام نتایج شمارش آرا قانون گرا باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی در خطبه های نماز جمعه بیرجند، با اشاره به اینکه تنها یک نفر در کشور رئیس جمهور می شود، اظهار داشت: نامزدها پس از شمارش آرا به نتیجه انتخابات احترام بگذارند تا شیرینی حضور مردم در کامشان شیرین تر شود.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای در همان ساعات اولیه آغاز انتخابات، گفت: تاکنون مردم در خلق حماسه سیاسی خوب عمل کردند.

حجت الاسلام رضایی خواستار حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای شد و گفت: افرادی که تاکنون موفق به رای نشدند هر چه زودتر برای رای دادن به شعب مراجعه کنند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امروز چشم تمام جهان به ایران است، عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای این کشور نقشه های زیادی طراحی کردند.

وی با اشاره به اینکه خدشه دار کردن انتخابات ایران امروز مهمترین هدف اصلی دشمن است، افزود: مردم هم برای خنثی سازی این توطئه دشمن اقدام کردند.

حجت الاسلام رضایی همچنین با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: 24 خرداد سالگرد بمباران صهیونیست ها به جنوب لبنان است که بیانگر جنایت های این رژیم است.

وی عنوان کرد: این رژیم دین و دین داران در عالم را هدف گذاری کرده و علیه آن نقشه طراحی می کند.

حجت الاسلام رضایی همچنین به 27 خرداد ماه سالروز تشکیل جهاد سازندگی اشاره کرد و افزود: کشاورزی محور توسعه استان بوده که در این موضوع بیش از پیش اهتمام شود.

وی همچنین به روز جهانی بیابان زدایی اشاره کرد و خواستار احیاء مراتع و بوته کاری در بیابانها شد.

حجت الاسلام رضایی در پایان با اشاره به جایگاه قرآن کریم در دین اسلام، عنوان کرد: تمام آحاد جامعه باید نسبت به مفاهیم قرآنی از شناخت و درک بالایی برخوردار شوند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه قرآن کریم انسان را به سمت زندگی درست هدایت می کند، گفت: در این راستا قرآن باید سرلوحه زندگی آحاد جامعه قرار گیرد.

کد خبر 2076233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha