۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸

استاندار خراسان جنوبی پای صندوق رای آمد/ حضور مردم زمینه ساز اقتدار نظام

استاندار خراسان جنوبی پای صندوق رای آمد/ حضور مردم زمینه ساز اقتدار نظام

بیرجند - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان جنوبی دقایقی قبل با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شهرداری بیرجند رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، قهرمان رشید در حاشیه انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم استان در انتخابات، اظهار داشت: این حضور مایه عزت و شرف مردم ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم این خطه در تمامی عرصه های مشارکت پیشتاز، اسوه، الگو  و نمونه کشور هستند، عنوان کرد:

وی انتخابات را موجب تقويت استراتژي هاي انقلاب اسلامي و زمینه ساز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات معادلات منطقه و دنیا را به نفع اسلام، مسلمین، بیداری اسلامی و استراتژی های ناب و بی نظیر انقلاب اسلامی بر هم می زند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس شواهد و حضور گسترده مردم در ساعات اولیه پیش بینی می شود در انتخابات امسال نیز مشارکت مردم خراسان جنوبی در راس باشد.

وی عنوان کرد: مردم  خراسان جنوبی در نهمین دوره انتخابات مجلس حضور 84.5  درصدی داشته اند که  رتبه دوم کشور را در زمینه حضور حداکثری به خود اختصاص داده اند.

رشید با بیان اینکه انتخابات امسال موجب عقب نشینی و شکست دشمن می شود، تصریح کرد: رمز موفقيت در شرايط فعلي حفظ وحدت و يكپارچگي است كه در حال حاضر آن را در پاي صندوق هاي راي شاهد هستيم.

کد خبر 2075944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha