۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۳۶

گزارش میدانی/

صفهای طولانی در شعب اخذ رای خراسان جنوبی/ کمبود تعرفه رای ‌گیری در شعب

صفهای طولانی در شعب اخذ رای خراسان جنوبی/ کمبود تعرفه رای ‌گیری در شعب

بیرجند - خبرگزاری مهر: در آستانه پایان مهلت رای گیری، مردم خراسان جنوبی همچنان در شعب اخذ رای صف بسته اند و شاهد حضور بی نظیر مردم این استان در خلق حماسه سیاسی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه کمتر از چند ساعت به پایان مهلت رای گیری باقی مانده است اما ازدحام رای دهندگان در شعبات اخذ رای در مرکز خراسان جنوبی و شهرستانها در حال افزایش است.

بسیاری از مردم که به دلایل گوناگون فرصت شرکت در انتخابات نیافته بودند خواستار تمدید ساعت مهلت قانونی انتخابات، برای رای دادن هستند.

از شعب اخذ رای در سطح شهر های مختلف خراسان جنوبی خبر می رسد صفهای طولانی زنان و مردانی که برای انتخاب  رئیس جمهور و نمایندگان خود در شوراها  در مساجد ، مدارس و دیگر شعبات رای گیری حاضر شده اند به چشم می خورد.

با وجود اینکه مردم خراسان جنوبی از ساعات اولیه رای گیری در پای 567 صندوق اخذ رای در استان حضور یافتند اما این استقبال در ساعات پایانی به حدی رسید که هم اکنون صفهای طولانی در شعب اخذ رای بوجود آمده است.

 این حضور بی سابقه گویا تمامی ندارد و امروز این ایران است که به حضور با عظمت ملتش در انتخابات ریاست جمهوری و  شوراهای اسلامی شهر و روستا فخرفروشی می کند.

حضور، حماسه و شور

شهروند نهبندانی می گوید: امروز نیز همچون گذشته به پای صندوقهای رای آمده ایم تا وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دهیم و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم.

یکی دیگر از شهروندان فردوسی نیز که برای اولین بار در انتخابات حضور یافته است، بیان داشت: ما رای اولیها بسیار خوشحالیم که می توانیم در سرنوشت شهر و کشور خود سهیم باشیم و خرسندیم که همه رای اولیها در این جشن سیاسی شرکت دارند.

سالاری  افزود: مردم ما در روزهای سخت امتحان خود را پس داده و نشان داده اند که تحت هیچ شرایطی مقام معظم رهبری را تنها نخواهند گذاشت.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند که همواره در تعیین سرنوشت کشور مشارکت خواهند داشت و نمی گذارند دل دشمنان ایران شاد شود.

یک شهروند بیرجندی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حضور مردم شهرستان در این دوره از انتخابات قابل توصیف نیست.

وی با اشاره به تشکیل صفوف طولانی در مقابل شعب اخذ رای، عنوان کرد: پیر و جوان و مرد و زن در این دوره از انتخابات به واقع حضوری مثال زدنی را به نمایش گذاشتند.

حضور بی نظیر مردم استان و صفهای طویل در شعب/ کمبود تعرفه در سه شهرستان

جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بنا به گزارشات رسیده استقبال از انتخابات در بعضی از نقاط استان بسیار چشمگیر بوده است.

غلامرضا کافی حضور پرشور و بی سابقه مردم استان در این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: تا کنون مردم حضور کم نظیری در انتخابات داشته اند و  همچنان در شعب اخذ رای سطح استان شاهد صفوف طولانی مردم هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل حضور پرشور مردم در بسیاری از شعب اخذ رای در خواست تعرفه شده است، گفت: در شعب اخذ رای سربیشه،  روستاهای بیرجند و نهبندان در خواست تعرفه داشته ایم  که تعرفه ها ارسال شده است.

وی عنوان کرد : تعرفه های رای‌گیری به مقدار کافی موجود بوده و به محض اعلام کمبود به سرعت به شعبات مورد نظر ارسال می شود.

وی با اشاره به ساعات پایانی مهات قانونی رای گیری در استانها گفت: به دلیل ازدحام جمعیت درخواست تمدید را از وزات کشور داشته ایم.

گلستانی فرد افزود: امید می رود در زمان باقی مانده افرادی که به هر دلیل نتوانستند رای دهند، آرای خود را به صندوق بریزند.

جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی از مردم خواست با توجه به فرا رسیدن دقایق پایانی مهلت رای گیری به منظور عدم ازدحام در شعبات سطح شهر، نسبت به تسریع در حضور خود در پای صندوق های رای اقدام نمایند.

...............

گزارش: فاطمه زیراچی

 

کد خبر 2076557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha