۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱

رشید:

انتخابات ایران تبلور مردم سالاری دینی/ حضور مردم نوید بخش حماسه ای دیگر

انتخابات ایران تبلور مردم سالاری دینی/ حضور مردم نوید بخش حماسه ای دیگر

بیرجند – خبرگزاری مهر: استاندار خراسان جنوبی انتخابات در ایران را تبلور مردم سالاری دینی دانست و گفت: حضور پرشور مردم در ساعات اولیه رای گیری نوید بخش حماسه ای دیگر است.

به گزارش خبرنگار مهر، قهرمان رشید صبح جمعه در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امروز مردم با تکیه بر باورهای درست و اعتقادات راسخ خود حماسه سیاسی خلق می کنند.

 وی با بیان اینکه مردم این استان در تمامی عرصه ها حضور پررنگ داشته  و رکوردار حضور حداکثری بوده اند، بیان کرد: تمامی بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در استان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: مردم  ايران اسلامي و خراسان جنوبي به خوبي نشان داده اند كه هيچ گاه مرعوب جوسازي ها و ضرورت سازي ها نخواهند شد بلكه همواره با تبعيت هوشمندانه از ولي فقيه و با جهت گيري از منويات ايشان فرد اصلح را تشخيص داده و وظيفه خطير و الهي خود را به نحو مطلوب انجام خواهند داد و برگ زرين ديگري بر اوراق زرين و پرافتخار جمهوري اسلامي ايران خواهند افزود.

رشید با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بیان کرد: شوراها نیز با پشتوانه بزرگ مردم در عرصه فعالیت حضور می یابند و در راستای رفع مشکلات شهرها و روستاها گام بر می دارند.

استاندار خراسان جنوبی  با تاکید بر اینکه هرگونه موضوع مشکوک یا تخلفی به ستادها باید اطلاع رسانی شود، تصریح کرد: هم استاني هاي در ساعات اوليه نسبت به اداي وظيفه مهم سياسي و الهي خود اقدام كنند.

کد خبر 2075894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha