۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳

نصراللهی:

برگزاری انتخابات در یک 1005 شعبه اخذ رای استان مرکزی/42 درصدمردم واجد شرایط رای دادن

برگزاری انتخابات در یک 1005 شعبه اخذ رای استان مرکزی/42 درصدمردم واجد شرایط رای دادن

اراک – خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا در یک هزارو پنج شعبه اخذ رای استان مرکزی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم نصراللهی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از مجموع این تعداد شعبه اخذ رای 480 شعبه در شهرهای استان و 492 شعبه در روستاهای این استان به صورت مشترک آراء مردم را برای انتخاب رئیس جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا جمع آوری می کنند.

وی ادامه داد:  یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با همکاری 20 هزار مجری انتخابات در استان مرکزی مرکزی برگزار می شود.

نصراللهی با بیان اینکه  امروز چهار هزار نفر عوامل نظارتی در قالب سرناظرین، ناظر مسوول و ناظر بر حسن برگزاری انتخابات این استان نظارت دارند تصریح کرد: در استان مرکزی در مجموع 71 نفر عضو هیات نظارت بر انتخابات رییس جمهوری در استان، شهرستان ها و بخش ها هستند که احکام اعضای استان و شهر از سوی شورای نگهبان و هیات مرکزی صادر شده است.

42 درصد مردم استان مرکزی واجد شرایط رای دادن

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه 42 درصدمردم استان مرکزی واجد شرایط رای دادن هستند خاطرنشان کرد:  این آمار یک میلیون و 56 هزار نفر از جمعیت این استان را شامل می شود.

وی با  بیان این که 31 هزار و 773 نفر رای اولی در استان مرکزی وجود دارد افزود: از این تعداد 13 هزار و 20 نفر مربوط به شهرستان اراک است.
 

کد خبر 2075738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha