۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰

نصراللهی:

مردم در ساعات اولیه پای صندوقهای رای حاضر شوند

مردم در ساعات اولیه پای صندوقهای رای حاضر شوند

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر ضرورت حضور مردم در ساعات اولیه امروز گفت: مردم با حضور در شعب پیش بینی شده در ساعات اولیه از ازدحام و شلوغی در ساعتهای پایانی انتخابات جلوگیری کنند.

ابوالقاسم نصراللهی در حاشیه رای گیری امروز  در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه امروز روز نمایش عزت ملی ایرانیان است افزود: مردم استان نیز همپای تمام ملت ایران حضوری پرشور و گسترده در این حماسه خواهند داشت.

وی افزود: تمام صندوقهای رای آماده خدمات رسانی به مردم هستند که یا بر اساس مبانی اعتقادی و یا بر اساس وطن دوستی خود پای این صندوقها حاضر شدند.

شعب اخذ رای از امنیت صد در صدی برخوردارند

نصراللهی اظهارداشت: کسانی که بر اساس مبانی اعتقادی رای می دهند قصد قربت کنند که به عنوان عبادتی ارزشمند به حساب می اید و کسانی که قصد ملی دارند با هدف افزایش اقتدار ملی پای صندوقهای رای حاضر شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر اینکه شعب اخذ رای از امنیت صد در صدی برخوردارند تصریح کرد: تمام ارگانهای امنیتی و شورای تامین و زیر مجموعه ها طی ماههای گذشته با تلاش در راستای برگزاری انتخابات امن بستر حضور ایمن مردم پای صندوقهای رای را فراهم کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با امنیت کامل می توانند پای صندوقهای اخذ رای حاضر شوند و به این تکلیف سیاسی خود جامه عمل بپوشند.

 

کد خبر 2075942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha