۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴

اسکندری:

انتخابات 24 خرداد بزرگترین انتخابات ایران است

انتخابات 24 خرداد بزرگترین انتخابات ایران است

اراک – خبرگزاری مهر: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی گفت: انتخابات 24 خرداد بزرگترین انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرهاد اسکندری با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار شرایط ویژه حاکم بر کشور انتخابات امروز را به بزرگترین انتخابات تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرده است.

وی با اشاره به تلاش صورت گرفته برای تامین امنیت صندوق ها و برگزاری انتخابات سالم افزود: حضور نماینده کاندیداها پای صندوقهای اخذ رای بیانگر این مهم است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی قانونمداری کاندیداهارا از دیگر ویژگی شاخص این دوره از انتخابات برشمرد و گفت: تمکین کاندیدا به قانون و احترام رد صلاحیت شدگان به قانون قانونمدار بودن این انتخابات را نشان می دهد.

اسکندری که پیش بینی  65 درصدی از حضور و مشارکت مردم پای صندوق های را داشت افزود: امروز حماسه اقتصادی نیز در کنار حماسه سیاسی برای ملت ایران رقم می خورد چرا که همه دشمنان گمان می کردند نارضایتی مردم از وضع اقتصادی موجود حضور آنها را کمرنگ می کند در حالیکه اینگونه نشد.
 

کد خبر 2075980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha