۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸

آصفری در گفتگو با مهر:

تایید صحت انتخابات شورای شهرو روستای استان مرکزی/شهر مهاجران در حال اتمام

تایید صحت انتخابات شورای شهرو روستای استان مرکزی/شهر مهاجران در حال اتمام

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام تایید انتخابات چهارمین شورای شهر و روستای استان مرکزی گفت: نظارت و بازرسی چهارمین دوره انتخابات شهر و روستای استان به پایان رسیده است و تنها در شهر مهاجران در حال بررسی است.

محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: وظایف هیئت‌های نظارت در سه مرحله پیش از انتخابات، حین و پس از آن هدف‌گذاری شده که با حساسیت و دقت در تمام مراحل، وظایف خود را انجام داده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مردم با حضور حماسی خود برگ زرین در تاریخ ایران ثبت کرده اند و امیدواریم دولت یازدهم مطالبات مردم را در کنار شورای شهر جدید پیگیری کند.

كشور امروز نيازمند همدلي وتلاش در صحنه هاي مختلف است

دبیر کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه در حوزه هاي مديريت خرد و كلان افرادي توانمند، پركار فعال  در دولت به خدمت گرفته شوند تصریح کرد: كشور امروز نيازمند همدلي وتلاش در صحنه هاي مختلف است دوري از سمت و سوهاي سياسي و توجه  به چالش هاي پيش روي دولت در كنار نگاه خاص به مناطق كمتر توسعه يافته انجام شود.

وی ادامه داد: در حوزه  اراك ، خنداب و كميجان با توجه به مشکلات این مناطق انتظار است دولت اعتبارات و بودجه هاي تخصيص يافته را به شهرهاي  کمتر توسعه یافته اختصاص دهد.

آصفری اظهارداشت: در حال حاضر با توجه به امکانات شهرهای بزرگ مردم تمایل به مهاجرت در این شهرها داشته و امیدواریم دولت به مناطق کمتر توسعه یافته برای جلوگیری از مهاجرت توجه کند و کمتر بودجه های کلان به شهرهای بزرگ بزرگ تخصيص داده  شود تا شاهد يك نگاه عادلانه به كل كشور باشیم.

آلودگی هوای اراک به عنوان یک معضل زیست محیطی مردم

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب  در مجلس به آلودگی هوای اراک به عنوان یک معضل زیست محیطی مردم اشاره کرد و گفت:  از ابتداي سال در خصوص آلايندگي شهر اراک به رئيس جمهور تذکر داده شده است همچنین  طرح جامع کاهش آلودگي هوا ، به وزير نيرو در خصوص کمبود آب در روستاها، تذکر به وزير کار، رفاه و تامين اجتماعي براي باز نشستگي پیش از موعد 25 ساله  ها نیز پیگیری شده است.

وی به تذکر به وزير بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: در خصوص عدم پيشرفت بيمارستان 320 تختخوابي، تذکر به وزير امور خارجه در خصوص بحث ربودن ديپلمات ايران در يمن و فوت دو زائر در جده نیز از جمله تذکرات مطرح شده است.

دولت نهم و دهم اراده اي در خصوص مطالبات بازنشستگان نداشت

 نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه بخشي از مطالبات واگن پارس با پيگيري هاي انجام شده پرداخت شد خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم اراده اي در خصوص مطالبات بازنشستگان نداشت که اميدواريم با اجرايي شدن ماده 10 رئيس جمهور منتخب دکتر روحاني اين مطالبات را پيگيري ودر دستور مار قرار دهند .

وی خاطرنشان کرد: تذکر به وزير صنعت ،معدن وتجارت در خصوص صنايع و مشکلاتي که در تهيه مواد اوليه وجود دارد که اميدوارم با پيگيري هاي مجدد مشکلات صنايع استان بهبود يابد.

آصفری با بیان اینکه امیدواریم رئیس دولت یازدهم در خصوص سياست خارجي دنبال همراهي و همدلي بين كشورها باشند ادامه داد: کم شدن اختلافات بين كشورها و به دنبال رفع اغتشاشا ت و منازعات بين كشورهاباشند و راه حل مناسبي براي رفع مشكلات پيدا كنند .

کد خبر 2110201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha