۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۵۷

حجت الاسلام يعقوبي:

انتخاب اصلح كشور را در مسير اصيل انقلاب هدايت مي كند

انتخاب اصلح كشور را در مسير اصيل انقلاب هدايت مي كند

بجنورد - خبرگزاري مهر: امام جمعه بجنورد گفت: دقت در انتخاب گزينه اصلح در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي، كشور را در مسير اصيل انقلاب هدايت خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم يعقوبي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مركز خراسان شمالي كه در محل مصلي امام خميني(ره) بجنورد برگزار شد، با تبريك به مناسبت فرا رسيدن ماه شعبان و اعياد شعبانيه، افزود: ماه شعبان ماهي است كه در آن شعبه هاي رحمت و مغفرت الهي گشوده مي شود.

وي اين ماه را ماه غفران و بخشش گناهان به منظور آماده شدن براي ضيافت الهي دانست و اظهار داشت: در ماه شعبان، به استغفار و آماده شدن براي كسب فيض از ماه مبارك رمضان توصيه فراواني شده است.

حجت الاسلام يعقوبي همچنين با تبريك به مناسبت ولادت با سعادت امام سجاد(ع) در پنجم شعبان، عنوان كرد: امام سجاد(ع)، زينت عبادت كنندگان و سرآمد همه ساجدين بود.

وي با يادآوري حديثي از اين امام همام كه مي فرمايد: اگر مي خواهيد عزت شما به تمام و كمال برسد از ولي امر خود اطاعت كنيد، افزود: يكي از مصاديق اطاعت از ولي امر آمدن به پاي صندوق هاي راي و مشاركت حداكثري در انتخابات است.

خطيب نماز جمعه بجنورد با اشاره به اينكه امروز شكوه حضور مردم در شعبه هاي اخذ راي در سرتاسر ايران مشاهده مي شود، گفت: مردم بايد سعي كنند كسي را براي تصدي مسئوليت انتخاب كنند كه از ارزش هاي امام و انقلاب دفاع كرده و كشور را در مسير اصيل انقلاب هدايت نمايد.

وي اضافه كرد: بر اساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري، كانديداي اصلح كسي است كه شعارهاي اول انقلاب را زنده تر كند، به آمريكا و اسراييل چراغ سبز نشان ندهد، در مواجهه با مردم دو رنگي نداشته باشد و ضمن دوري از فساد، ساده زيست بوده و با مردم يگانه و صميمي باشد.

قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي اضافه كرد: اين رهنمودهاي رهبري حجت را بر مردم تمام كرده كه براي انتخاب گزينه اصلح به چه شاخص هايي توجه كنند.

وي در ادامه با تبريك به مناسبت ميلاد حضرت علي اكبر(ع) و روز جوان، به جوانان توصيه كرد كه از ايام جواني خود در مسير دست يابي به اهداف معنوي و الهي استفاده كنند.

حجت الاسلام يعقوبي عنوان كرد: جوانان بدانند كه سرگرم شدن با لذت هاي زودگذر دنيوي، عمر را ضايع مي كند و انسان را از مسير الهي منحرف خواهد كرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سفر رئيس جمهور كشور به خراسان شمالي در چهارشنبه هفته جاري، اظهار داشت: محمود احمدي نژاد در آخرين ماه هاي عمر دولت خود براي افتتاح و كلنگ زني چندين پروژه مهم به خراسان شمالي سفر كرد و اين مسئله نشان از عزم راسخ رئيس جمهور براي خدمت به مردم تا آخرين روز مسئوليت دارد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي برخي سياه نمايي هاي عملكرد دولت از جانب كانديداها را اقدامي نادرست و غيراخلاقي ذكر كرد و گفت: سياه نمايي با هدف مطرح كردن خود بي انصافي بزرگي است و مردم نيز بايد در اين زمينه هوشيار باشند.

کد خبر 2076204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha