۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۵

نخعی بیان کرد:

ملت‌هایی که به رشد و پیشرفت رسیده‌اند با همدلی و وفاق بود‌ه‌است

ملت‌هایی که به رشد و پیشرفت رسیده‌اند با همدلی و وفاق بود‌ه‌است

جاسک - خبرگزاری مهر: فرماندار جاسک ترقی و پیشرفت ملت ها را در ایجاد همدلی و وفاق دانست و تصریح کرد: تمامی ملت هایی که به رشد و پیشرفت رسیده اند با همدلی و وفاق بوده است.

ابوذر نخعی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: یک هزار و 500 عوامل اجرایی شامل نمایندگان فرماندار، هیئت نظارت و عوامل انتظامی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان برگزار می‌کنند.

نخعی با اشاره به حساس بودن این دوره از انتخابات افزود: 69 شعبه اخذ شامل 16 ثابت و 53 سیار پیش‌بینی شده‌است.

وی بیان داشت: 530 کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره به رقابت با هم پرداخته که از بین آنها 349 نفر به شوراها راه می‌یابند و رشد 65 درصد از حیث جمعیت داوطلب برخوردار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جاسک اظهارکرد: ما باید با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با هوشیاری و بصیرت، با حضوری پر شور و حداکثری در انتخابات، بار دیگر فتنه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده و به لطف خدا از این امتحان الهی سربلند بیرون بیاییم.

نخعی افزود: رهبر معظم انقلاب با بیانات حکیمانه خود درآغاز سال تکلیف را برای همه مردم و مسوولان روشن و همه را نسبت به فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی آگاه کرده‌اند، همه ما باید با بصیرت و تیزبینی در انتخابات آینده حضوری پرشور داشته باشیم.

وی ترقی و پیشرفت ملت ها را در ایجاد همدلی و وفاق دانست و تصریح کرد: تمامی ملت هایی که به رشد و پیشرفت رسیده‌اند با همدلی و وفاق بوده است.

 

 

کد خبر 2076250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha