۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۰۵

حیدری‌پور عنوان کرد:

مردم ایران خالق حماسه‌های تاریخی هستند/ لزوم توجه رئیس جمهور آینده به مناطق آزاد

مردم ایران خالق حماسه‌های تاریخی هستند/ لزوم توجه رئیس جمهور آینده به مناطق آزاد

قشم - خبرگزاری مهر: مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: مردم ایران نشان داده اند در تمامی صحنه های انقلاب حضوری فعال و پر شور دارند و حماسه‌های تاریخی و ماندگار خلق می‌کنند.

اسفندیار حیدری‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: مردم همیشه در صحنه بوده‌اند و در تمامی انتخابات سرنوشت خود را بدست خود تعیین کرده‌اند.

وی تعیین سرنوشت مردم به دست خود مردم را از اهمیت برگزاری انتخابات دانست و تشریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری به عنوان تاثیرگذارترین انتخابات در کشور، از این جهت حایز اهمیت است که مردم با مشارکت خود برنامه ی چهار سال آینده ی کشور را مشخص می‌کنند.

وی درباره نقش رئیس‌جمهور آینده در مناطق آزاد گفت: منطقه آزاد قشم در دوره بیست ساله اخیر نقاط ضعف و نقاط قوت بسیاری داشته است.

وی نبود زیرساخت‌ها را از نقاط ضعف منطقه آزاد ذکر کرد و نقاط قوت منطقه آزاد قشم را تدوین و وضع قوانین و مقررات در مورد چگونگی اداره مناطق آزاد دانست.

حیدری پور گفت: از رئیس جمهور آینده انتظار می‌رود با رعایت قوانین و مقررات مناطق آزاد توسط دستگاه های دولتی و اهمیت دادن به مناطق آزاد کشور شرایط را به گونه ای پیش ببرد که بتوان بیشترین سرمایه‌های داخلی و خارجی را جذب کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به حوزه بین الملل منطقه آزاد قشم بی‌شک حضور حداکثری مردم به پای صندوق‌های رای بازتاب بین‌المللی و ملی وسیعی به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که نتیجه ای که خود مردم تصمیم می‌گیرند اتفاق بیفتد.

حیدری پور در بحث انتخابات شوراها اظهار داشت: انتخاب شورای اسلامی انتخاب سرنوشت مدیریت شهری است که به مدت چهار سال انتخاب می‌شود و می‌تواند در مباحث عمرانی و رسیدن به سطح مطلوب زندگی موثر باشد.

 


 

کد خبر 2076516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha