۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۳۲

عضو تیم ملی تکواندو:

دلیل منطقی برای تغییر وزن عنوان نشد/ بگویند بدرد نمی‌خوری خیالم را راحت کنند

دلیل منطقی برای تغییر وزن عنوان نشد/ بگویند بدرد نمی‌خوری خیالم را راحت کنند

علیرضا نصرآزادانی عضو تیم ملی تکواندو گفت: حضور در رقابتهای جهانی را از دست دادم فقط به آن جهت که هیچ دلیل منطقی برای تغییر وزن به من اعلام نشد.

علیرضا نصرآزادانی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: سال قبل در حالی که برای حضور در المپیک آماده می شدم به من گفتند که به درد وزن چهار نمی خورم. الان هم که می‌گویند به درد وزن پنجم نمی خورم. خیلی راحت بگویند تو به درد تکواندو نمی خوری خیالم را راحت کنند.

وی افزود: گفته‌اند نصر قد کوتاهی دارد و نمی تواند در وزن پنجم موفق باشد، گویا فراموش کرده اند که همه افتخارات و مدالهای من در این وزن بوده است. در همین وزن دو سال پیش در کره جنوبی قهرمان جهان شده و اکنون نیز نفر دوم این وزن هستم. متاسفانه هیچ منطقی پشت این جریان نبود.

قهرمان سال 2011 جهان در خصوص کم تجربه بودن تیم اعزامی به مکزیک گفت: یوسف کرمی، میثم باقری و من را از اردوی تیم ملی کنار گذاشتند. بدون شک بهتر از ما در تکواندو ایران بوده که خیلی راحت جایگزين ما شده اند، این نفرات بهترین های ایران هستند و تیمی کم تجربه نخواهد بود.

نصر در پایان گفت: برای همه اعضای تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان آرزوی موفقیت دارم و با انگیزه ای که از این جوانان شایسته دارم مطمئن هستم موفق خواهند شد.

 بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان 24 تا 30 تیرماه در مکزیک برگزار می شود.

کد خبر 2076817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha