۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵

ذوالقدر در گفتگو با مهر:

مشکلات مالی تکواندو را تحت فشار قرارداده/ در سفرها کسی بیکار نیست

مشکلات مالی تکواندو را تحت فشار قرارداده/ در سفرها کسی بیکار نیست

دبیر فدراسیون تکواندو گفت: در آستانه اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان مشکلات مالی به شدت ما را تحت فشار قرار داده و در واقع باید این مشکل خود را با فریاد عنوان کنیم.

حسن ذوالقدر ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: وزارت ورزش و  جوانان در آستانه اعزام تیم ملی نوجوانان به رقابتهای آسیای اندونزی ما را مورد حمایت قرارداد که توانستیم کار اعزام را به سرانجام برسانیم ولی واقعیت این است که مسائل مالی بدهی زیادی را متوجه فدراسیون کرده است.
 
وی در مورد تحت شعاع قرار گرفتن اردوهای تیم ملی نیز گفت: همین مشکلات است که ما را آزار می دهد که موفق نشدیم تیم را به بابلسر اعزام کنیم،  ولی تلاش خواهیم کرد تا تیم ملی حتما به اردوی مشهد رفته و برنامه های خود را پیگیری کند.
 
دبیر فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که چرا با وجود مشکلات مالی نفرات اضافی چون مویدی، فرهادیان و جلیلی فر به همراه تیم ملی نوجوانان به اندونزی اعزام شدند؟ گفت: مویدی نایب رئیس فدراسیون است و به عنوان سرپرست در کنار تیم ملی بود و حضور او خیلی موثر بود، فرهادیان نیز وظیفه ثبت وقایع و تصویر برداری را برعهده داشت چرا که ما با هدف توسعه و برنامه ریزی در تکواندو به فکر آینده نگری هستیم، مطمئن باشید که هیچ کس در سفرهای تیم ملی بیکار نیست.
 
ذوالقدر در خصوص سئوال دیگری در خصوص مقاومت فدراسیون در اعزام خبرنگاران به همراه تیم ملی و همراهی برخی نزدیکان فدراسیون در سفرها نیز گفت: این دیدگاه را قبول ندارم و همواره از حضور و همراهی خبرنگاران استقبال کرده ایم. در سفرهای تیم ملی هر کس مسئولیتی دارد و همانظور که عنوان کردم کسی بیهوده و بیکار تیم ملی را همراهی نمی‌کند. در همین سفر به مسابقات جهانی نیز بک خبرنگار با تیم ملی اعزام می شود.
 
وی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی هم گفت: خوشبختانه اعضای تیم ملی با انگیزه بالا، قبراق و سرحال در حال تمرین هستند. البته دوران سخت روزهای پایانی تمرین را پشت سر می گذارند و امیدوارم این انگیزه بتواند مشکل کمبود تجربه را در مکزیک از بین ببرد.
 
دبیر فدراسیون در مورد اینکه آیا مسابقات قهرمانی جهان جای جوانگرایی است يا خیر گفت: جوانگرایی در تیم ملی را باید از جایی شروع می کردیم که برخی مسائل باعث شد تا رقابتهای جهانی ابتدای آن باشد. در برخی اوزان این کار با برنامه ریزی صورت گرفت ولی در برخی اوزان به دلیل آسیب دیدگی نفراتی چون عبدالهی و معتمد، مشکلات شخصی کرمی و همراهی نکردن نصر تغییرات ناخواسته بود.
 
ذوالقدر در پایان به نایب قهرمانی تیم ملی نوجوانان هم اشاره کرد و گفت: تکواندو ایران در آسیا و جهان سرآمد و این نوجوانان با تلاش های خود در پی برنامه ریزی کادر فنی و حمایت فدراسیون نتایج خوبی را در این دوره ثبت کردند که نشان از تداوم و پشتوانه تکواندو در این دارد.
کد خبر 2085152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha