۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۴

ابراز رضایت دوستی‌مهر از اردوی بیرجند/ دو شکست برای تیم زیر 17 سال

ابراز رضایت دوستی‌مهر از اردوی بیرجند/ دو شکست برای تیم زیر 17 سال

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران از برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم در شهرستان بیرجند و انجام دو دیدار با تیم منتخب بزرگسالان این شهر ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی‌مهر در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال زیر 17 سال ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی در بیرجند داشتیم و آب و هوای مناسب این شهر شرایطی مناسبی را برای ما فراهم کرد.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، افزود: در این اردو هم تمرینات خوبی داشتیم و  دو بازی خوب با منتخب بزرگسالان بیرجند انجام دادیم که بسیار بازی‌های حساس و نزدیکی بود و نقاط ضعف و قوت تیم زیر 17 سال را به ما نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال با اشاره به استقبال خوبی که مقامات استان و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال استان خراسان جنوبی از تیم ملی داشتند، تصریح کرد: خوشبختانه همه مقامات استان، از استاندار گرفته تا فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی و هیات فوتبال این استان، مردم و اهالی فوتبال این شهر برخورد بسیار خوبی با تیم ملی داشتند و ما از لحاظ زمین تمرین و هتل و پرواز هیچ مشکلی نداشتیم.

دوستی‌مهر در پایان گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی از 29 خردادماه 92 آغاز می‌شود و تا چهارم تیرماه ادامه خواهد داشت. البته هنوز محل برگزاری اردو مشخص نیست و به محض مشخص شدن به همراه اسامی تیم فوتبال زیر 17 سال اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین بازی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران با منتخب بزرگسالان بیرجند روز چهارشنبه برگزار شد که طی آن تیم کشورمان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. تک گل ایران را امیرمحمد مظلوم به ثمر رساند.

در بازی دوم هم که عصر روز جمعه برگزار شد، تیم منتخب بزرگسالان بیرجند 3 بر یک نوجوانان را شکست دادند. گل ایران را در این بازی محمد بازاج به ثمر رساند.

تیم فوتبال زیر 17 سال ایران خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 امارات آماده‌ می‌کند.

کد خبر 2077171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha