۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۹

قطعی شدن اردوی نوجوانان در آلمان/

دوستی‌مهر: هدف‌مان حضور در جمع 4 تیم پایانی جام است

دوستی‌مهر: هدف‌مان حضور در جمع 4 تیم پایانی جام است

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران با بیان اینکه تیمش اواخر تیرماه برای برپایی اردوی آماده‌سازی به آلمان سفر می‌کند، گفت: قرار است در این اردو با تیم‌های باشگاهی بزرگ این کشور اروپایی دیدارهای تدارکاتی برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی‌مهر سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به زمانی که تا آغاز رقابت‌های جام جهانی زیر 17 سال باقی مانده است، برنامه‌ریزی‌‌های‌مان را با هماهنگی فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر برای استعدادیابی تیم فوتبال جوانان در شهر مشهد حضور دارم  و به همراه چند مربی زحمتکش پایه در این شهر، 25 بازیکن را زیر نظر گرفتیم. فردا دوشنبه به تهران باز می‌گردم چراکه اردوی جدید تیم فوتبال نوجوانان اغاز می‌شود. در این اردو دو بازی دوستانه هم انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران در خصوص آخرین وضعیت اردوهای خارجی این تیم هم تاکید کرد: چند پیشنهاد داریم اما منوط به موافقت فدراسیون فوتبال است. فعلا با برگزاری اردو در آلمان موافقت شده است. طبق برنامه‌ریزی انجام شده اواخر تیرماه و اوایل مردادماه به آلمان می‌رویم و با تیم‌های باشگاهی بزرگ آلمان بازی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اوایل شهریورماه هم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی در امارات انجام می‌شود، یادآور شد: باید ببینیم تیم ایران با چه تیم‌هایی و از چه قاره‌ای همگروه می‌شود، اگر بتوانیم در دو ماه باقیمانده با حریفانی از کشورهای آمریکای لاتین و آفریقا بازی کنیم، آن وقت می‌شود گفت با آمادگی نسبی به امارات می‌رویم زیرا بازی‌های دوستانه‌ای را در اروپا داشته‌ایم.

دوستی‌مهر همچنین خاطرنشان کرد: هدف‌مان این است که عملکرد بهتری نسبت به جام جهانی 2008 نیجریه داشته باشیم و به جمع 4 تیم پایانی صعود کنیم. می‌دانیم کار سختی است اما بازیکنان انگیزه بالایی برای موفقیت دارند.

وی در ادامه تاکید کرد: در هر حال بازیکنانی که در تیم فوتبال زیر 17 سال هستند، پشتوانه‌هایی برای تیم‌های جوانان، امید و بزرگسالان هستند و باید روی آنها برای آینده سرمایه‌گذاری کرد. فدراسیون با صعود تیم‌های نوجوانان، فوتبال ساحلی، فوتسال و بزرگسالان به جام جهانی نشان داد، هم فدراسیون موفقی است و هم اینکه توجه به رده‌های پایه چقدر می‌تواند در به بارآمدن موفقیت تاثیر گذار باشد.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران در پایان گفت: در حال حاضر فدراسیون یک تیم فوتبال زیر 22 سال خیلی خوب دارد که بازیکنانش همه زیر نظر این فدراسیون و از رده‌های نوجوانان، جوانان و امید در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده و تجربیات بسیار بالایی کسب کرده‌اند. مطمئنا تیم امید خوبی هم می‌تواند در رقابت‌های مقدماتی المپیک شرکت کند.

کد خبر 2087163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha