۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۲۱:۱۰

مهدوی‌کیا، نبی و درودگر در تمرین تیم جوانان حضور یافتند

مهدوی‌کیا، نبی و درودگر در تمرین تیم جوانان حضور یافتند

تمرین آماده‌سازی عصر امروز یکشنبه تیم فوتبال جوانان ایران در حضور مهدی مهدوی‌کیا، دبیرکل فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه ملوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال جوانان ایران که از روز شنبه پانزدهم تیرماه آغاز شده است، عصر امروز یکشنبه با حضور مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان پیشین تیم‌ ملی ایران و تیم پرسپولیس در کمپ تیم‌های ملی پیگیری شد.

در این تمرین که بازیکنان زیر نظر علی دوستی‌مهر، رحیم میرآخوری و فرشاد ماجدی و دروازه‌بانان زیر نظر رضا حاج اسبویی برنامه‌های آماده‌سازی را پیگیری کردند، مهدوی‌کیا به مدت یک ساعت در کنار دوستی‌مهر نشست و عملکرد بازیکنان تیم جوانان را زیر نظر گرفت.

همچنین در جریان برگزاری این تمرین، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملوان و دکتر احمد خداداد هم در کنار ملی‌پوشان حضور یافته و دقایقی برای آنها صحبت کردند.

تیم فوتبال جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا که در کرمان برگزار می‌شود، آماده می‌کند. اردوی آماده‌سازی این تیم هم تا روز 22 تیرماه در کمپ تیم‌های ملی ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 2092251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha