۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۹

در ایمیلی برای کشورهای صعود کرده؛

فیفا به تیم‌های حاضر در جام‌جهانی نوجوانان یادآوری کرد؛ 100 روز وقت دارید

فیفا به تیم‌های حاضر در جام‌جهانی نوجوانان یادآوری کرد؛ 100 روز وقت دارید

کمیته برگزاری جام جهانی نوجوانان 100 روزمانده به جام جهانی به کشورهای حاضر در رقابتها، با ارسال تصویری از شاهین، نماد مسابقات، به آنها یادآوری کرد که 100 روز به جام جهانی باقیمانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، در ایمیلی که کمیته برگزاری جام جهانی نوجوانان به کشورهای صعود کننده ارسال کرده، تصویری از شاهین، نماد و عروسک جام جهانی نوجوانان به همراه لوگوی مسابقات و پرچم این بازی‌ها در کنار خلیج فارس ارسال شده است.

در ایمیل آمده است: "در حالی که رقابتهای جام جهانی جوانان در ترکیه به پایان خود نزدیک می‌شود، جهان باید خودش را آماده برگزاری رقابتهای جام جهانی 2013 امارات کند. 100 روز به جام جهانی باقیمانده و طرفداران فوتبال در سراسر جهان باید به یاد داشته باشند که 100 روز دیگر ریشه های فوتبال جهان در امارات گردهم می آیند و برای قهرمانی رقابت می‌کنند.

بهترین‌های فوتبال پایه در جام جهانی نوجوانان دیده خواهند شد و این جام نمایش زیبایی از نوجوانان عشق فوتبالی است که صحنه‌های ناب و بدیعی را به وجود می‌آوردند. باید همه برای دیدن این بازی‌ها آماده شوید زیرا بازیکنانی که در این جام حضور دارند، آینده سازان فوتبال جهان خواهند بود."

فیفا نماد مسابقات را هم معرفی کرده و درباره اش نوشته است: "شاهین شکاری پرنده‌ای است که در منطقه به عنوان یک سمبل فرهنگی شناخته می‌شود. چهره این شاهین طوری طراحی شده که بتواند بیشترین ارتباط را برقرار کند. این شاهین با پیراهنی سفید با خط‌ های سبز و سیاه و شرت ورزشی قرمز رنگ است و سمبل جام جهانی نوجوانان 2013 خواهد بود که از اکتبر(25 مهر) تا 8 نوامبر( 17 آبان) در امارات برگزار می‌شود و تیم ملی زیر 17 سال ایران یکی از 24 کشور حاضر در آن خواهد بود."

همچنین لوگوی این مسابقات توسط بهترین گرافیست‌های فیفا طراحی شده  است.

لازم به ذکر است ک جام جهانی نوجوانان جهان با حضور 24 تیم شامل شش تیم از اروپا، چهارتیم از آفریقا، چهارتیم از آسیا، چهار تیم از آمریکای جنوبی، چهار تیم ازآمریکای شمالی و کاراییب، یک تیم از اقیانوسیه و تیم ملی امارات برگزار می‌شود. تیم‌های اسلواکی، سوئد، روسیه، ایتالیا، اتریش و کرواسی از اروپا، عراق، ایران، ژاپن و ازبکستان از آسیا، هندوراس، کانادا، مکزیک و پاناما از آمریکای شمالی، نیوزلند از اقیانوسیه، ساحل عاج، مغرب (مراکش)، نیجریه و تونس از آفریقا، آرژانتین، برزیل، اروگوئه و ونزوئلا از آمریکای جنوبی و امارات میزبان، شرکت کنندگان را تشکیل می‌دهند.

تیم ها در این رقابت ها به شش گروه چهارتیمی تقسیم می‌شوند که تیم‌های اول و دوم هر گروه به همراه چهار تیم برتر رده سوم به دور یک هشتم نهایی صعود می‌کنند.

رقابتهای جام جهانی نوجوانان جهان 2013 امارات در شش ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی، ورزشگاه باشگاه الامارات در راس الخیمه، ورزشگاه باشگاه الفجیره در امارت الفجیره، ورزشگاه راشد باشگاه الاهلی در دوبی، ورزشگاه الشارقه درامارت شارجه و ورزشگاه خلیفه بن زاید در شهر العین برگزار می‌شود. قرعه کشی این رقابتها چهارم شهریور در ابوظبی برگزار می‌شود تا تیم‌ها همگروهای‌شان را بشناسند.

سه تیم برزیل، نیجریه و مکزیک سابقه قهرمانی در این بازی‌ها را دارند. تیم زیر 17 سال برزیل در سال‌های 1997، 1999 و 2003، تیم نیجریه در سال‌های 1985، 1993 و 2007 و تیم مکزیک درسال های 2005 و 2011 به مقام قهرمانی این رقابتها دست یافته‌اند.
 

کد خبر 2094450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha