۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۱۹

برای حضور در قرعه‌کشی جام جهانی؛

نبی و دوستی‌مهر به امارات می‌روند

نبی و دوستی‌مهر به امارات می‌روند

دبیرکل فدراسیون فوتبال، سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال زیر 17 سال ایران برای حضور در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی نوجوانان به امارات می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه‌کشی رقابتهای فوتبال جام جهانی 2013 امارات درحالی روز چهارم شهریورماه در شهر ابوظبی برگزار می‌شود که مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و علی دوستی‌مهر سرمربی در این مراسم حضور خواهند داشت.

همچنین طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، یک بازیکن از بین نفرات تیم‌های راه‌یافته به این رقابتها هم در مراسم قرعه‌کشی شرکت می‌کنند که بر این اساس سیدمجید حسینی کاپیتان تیم فوتبال زیر 17 سال ایران هم برای حضور در این مراسم به امارات سفر می‌کند. هوشنگ مقدسیان هم دیگر نماینده فدراسیون فوتبال ایران در این مراسم خواهد بود.

رقابتهای جام جهانی امارات از 25 مهرماه تا 17 آبان‌ماه در 6 ورزشگاه "محمد بن زاید" ابوظبی، ورزشگاه "باشگاه الامارات" در راس الخیمه، ورزشگاه "باشگاه الفجیره" در الفجیره، ورزشگاه "راشد" باشگاه الاهلی در دوبی، ورزشگاه "الشارقه" در شارجه و ورزشگاه "خلیفه بن زاید" در شهر العین برگزار می‌شود.

تیم‌های ایتالیا، سوئد، روسیه، اتریش، اسلواکی و کرواسی از اروپا، ایران، عراق، ژاپن و ازبکستان از آسیا، هندوراس، کانادا، مکزیک و پاناما از آمریکای شمالی، نیوزلند از اقیانوسیه، ساحل عاج، مراکش، نیجریه و تونس از آفریقا، آرژانتین، برزیل، اروگوئه و ونزوئلا از آمریکای جنوبی و امارات میزبان، جواز حضور در این رقابتها را بدست آوده‌اند.

کد خبر 2113342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha