۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۰۱

پس از شکست برابر ازبکستان؛

دوستی‌مهر: بازی‌های تدارکاتی برای باختن است/ ترکیب اصلی تیم را پیدا کردیم

دوستی‌مهر: بازی‌های تدارکاتی برای باختن است/ ترکیب اصلی تیم را پیدا کردیم

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران بازی‌های تدارکاتی را محلی برای شناسایی نقاط ضعف دانست و گفت: باید در بازی‌های تدارکاتی ببازیم تا در دیدارهای رسمی شکست نخوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زیر 17 سال ایران که برای برگزاری اردوی آماده‌سازی راهی کشور ازبکستان شده است، در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش در این اردو برابر تیم زیر 17 سال ازبکستان که چندی پیش قهرمان آسیا شد، با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. در این بازی محمد بازاج با دریافت دو کارت زرد، از زمین اخراج شد و امیرمحمد مظلوم و ساسان جافری هم از داور بازی کارت زرد گرفتند.

در پس از پایان و با توافق مربیان، دو تیم ضربات پنالتی زدند که ایران 5 بر 4 پیروز شد. ماهان رحمانی، علی قلی‌زاده، ساسان جعفری، صادق محرمی و امیرحسین کریمی ضربات ایران را به گل تبدیل کردند و یک ضربه بازیکنان ازبکستان توسط مهدی امینی دفع شد.

علی دوستی‌مهر در مورد شکست تیم ازبکستان برابر ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ازبکستان قهرمان آسیاست و مطمئنا بازی با این تیم به سود ماست. شرایط خوبی در تاشکند داریم و زمین تمرینی خوبی در اختیارمان بوده و امکانات در کل مناسب است.

وی همچنین ادامه داد: در بازی اول مقابل این تیم بازیکنان ایران بازی بهتری ارائه دادند و بازی در اختیارمان بود اما ازبک‌ها از فرصتهای‌شان بهتر استفاده کردند و دو گل زدند.

دوستی‌مهر بازی‌های تدارکاتی را محلی برای شناسایی نقاط ضعف دانست و خاطرنشان کرد: باید در بازی‌های تدارکاتی ببازیم که در دیدارهای رسمی نبازیم اما در کل شرایط بازی دیروز مانند بازی نیمه نهایی قهرمانی آسیا در تهران بود و ما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد اما ازبک‌ها سه موقعیت را تبدیل به گل کردند و به فینال رفتند.

سرمربی تیم ملی زیر 17 سال در پایان گفت: ابا توجه به بازیکنانی که به ازبکستان آورده‌ایم، همه آنها را بازی می‌دهیم تا محکشان بزنیم. ما در حال آماده‌سازی برای جام جهانی هستیم و فکر می‌کنم به ترکیب اصلی تیم رسیده‌ایم اما باید بازیکنانی که در زمین و روی نیمکت داریم، همگی باشند تا بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

دیدار دوم تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و ازبکستان روز سه‌شنبه ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2118677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha