۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۵۹

علی دوستی‌مهر:

امیدوارم قرعه خوبی نصیب ایران شود/ همه تیم‌ها قدرتمند هستند

امیدوارم قرعه خوبی نصیب ایران شود/ همه تیم‌ها قدرتمند هستند

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان (زیر 17 سال) ایران ابراز امیدواری کرد قرعه راحتی در جام جهانی نصیب این تیم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی‌مهر که امشب به همراه مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون و سیدمجید حسینی کاپیتان تیم ملی ایران در مراسم قرعه کشی رقابتها شرکت می‌کند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بسیاری از بزرگان فوتبال جهان در این دوره به جام جهانی نرسیده‌اند، انگلستان، پرتغال، آلمان، هلند، اسپانیا، فرانسه، بلژیک، ترکیه، یونان، سوئیس، شیلی، کلمبیاو آمریکا نتوانسته‌اند، به مرحله نهایی صعود کنند و این نشان می‌دهد که چقدر رقابت در سطح فوتبال پایه نزدیک است.

وی ادامه داد: فیفا در امارات و هر کشوری که میزبان جام جهانی است دقیقا مانند جام جهانی بزرگسالان با جام های جهانی برخورد می‌کند و در ابوظبی دقیقا فیفا به ما اعلام کرده است کارگاه‌ها و مسایل آموزشی در رده سنی نوجوانان درست مانند رده بزرگسالان است.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان (زیر 17 سال) ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم قرعه خوبی نصیب تیم ملی ایران شود تا بتوانیم از مرحله گروهی رقابتها صعود کنیم. هر چند در رده سنی پایه با کار و سرمایه گذاری درست می‌شود، شگفتی آفرین شد. من تجربه دو جام جهانی دیگر را دارم که یکی در رده سنی جوانان در سال 2001 در آرژانتین بوده و دیگری سال 2009 در جام جهانی نوجوانان نیجریه بوده است.

وی یادآور شد: به خوبی می‌دانم شرایط در این رقابتها چطور است و تجربه لازم در این زمینه را دارم. همه تیم‌ها خوب هستند و در سطح عالی قرار دارند و کار کرده‌اند تا به جام جهانی رسیده‌اند.

دوستی‌مهر در پایان گفت: باید تا ساعات پایانی امشب صبر کرد و دید که قرعه کشی جام جهانی چه سرانجامی را برای 24 تیم راه یافته به مسابقات رقم می‌زند تا ساعاتی دیگر قرعه کشی جام جهانی با حضور مقامات فیفا و نمایندگان 24 تیم شرکت کننده در هتل باب البحر ابوظبی برگزار می‌شود.
 

کد خبر 2123482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha