۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۸:۳۷

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

تیم نوجوانان برای درخشش به جام جهانی می‌رود/ یک مشکل بزرگ داریم!

تیم نوجوانان برای درخشش به جام جهانی می‌رود/ یک مشکل بزرگ داریم!

سرپرست تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران با اشاره به شرایط مطلوب این تیم گفت: تیم نوجوانان برای درخشش و کسب عنوان بهتری نسبت به نتیجه‌ای که در جام جهانی نیجریه به دست آورد، خود را برای حضور جام جهانی امارات آماده می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی 2009 نیجریه توانست با موفقیت در مرحله گروهی به مرحله یک هشتم راه یابد، هرچند با شکست در وقت‌‎های اضافه برابر اروگوئه از صعود به جمع هشت تیم پایانی مسابقات باز ماند و در نهایت به عنوان نهمی جهان رسید.

داود پرهیزگاری سرپرست تیم نوجوانان ایران در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای حضور در جام جهانی امارات اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تیم نوجوانان سه سال است کنار همدیگر بازی می‌کنند و به خوبی با همدیگر هماهنگ شده‌اند. در این شرایط امیدواریم تا شروع مسابقات جام جهانی، از همه لحاظ به شرایط مطلوب برسند.

وی اضافه کرد: کادر فنی تیم نوجوانان می‌خواهد این تیم در جام جهانی امارات عملکرد بهتری نسبت به جام جهانی نیجریه داشته باشد که امیدواریم به این هدف دست یافته و این تیم بتواند در جام جهانی آتی عملکرد به مراتب عملکرد بهتر داشته باشد، همچنین با درخشش در این رقابتها جایگاه خوبی را برای فوتبال ایران به ارمغان آورد.

سرپرست تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران تنها نقطه ضعف این تیم را نداشتن بازی‌های تدارکاتی دانست و افزود: به علت مشکلات مالی، تیم نوجوانان نتوانست بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشد. این یک مشکل بزرگ است که امیدواریم از این نقطه ضربه نخوریم. هر چند در این شرایط سخت مالی هم مسئولان فدراسیون همه تلاش خود را به کار بسته‌اند تا این تیم به خوبی آماده حضور در جام جهانی شود، به همین دلیل باید از آنها تشکر کرد.

وی اضافه کرد: یکی از ایرادهای جام جهانی امارات این است که فاصله زمان قرعه کشی آن رقابتها با آغاز مسابقات کم است و نمی‌توان در این یک ماه و نیم دیدارهای تدارکاتی بهتری را انجام داد و یا برای تیم‌هایی که در گروه‌مان قرار می‌گیرند با حریفانی که شرایطی شبیه این تیم‌ها دارند، بازی تدارکاتی برگزار کرد.

پرهیزگاری در پایان در خصوص اینکه تیم نوجوانان لباس‌های کدام تولیدی در جام جهانی را بر تن می‌کند، گفت: نمونه‌‍‌های لباس آلشپورت برای فیفا ارسال شده و مورد تایید قرار گرفته است، به همین دلیل در آن رقابتها پیراهن اصلی‌مان سفید و پیراهن دوم ما قرمز خواهد بود.

کد خبر 2112590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha