۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷

حسین پور:

6700 یتیم تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی هستند

6700 یتیم تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی هستند

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون شش هزار و 700 یتیم تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی قرار دارند.

امان الله حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برای حمایت این تعداد از ایتام، 29 هزار نفر حامی که از طریق طرح حامی یابی شبکه ای جذب این نهاد شده اند همکاری دارند.

وی اظهار داشت: کمیته امداد خراسان شمالی تا کنون توانسته است از طریق ارتباط حامیان و نیکوکاران استان، آنان را در راستای مشارکت و حمایت از ایتام هدایت و تشویق کند.

 حسین پور در ادامه افزود: در این راستا سه هزار و 217 نفر سر رابط و رابط در سطح کشور و استان فعالیت می کنند که جذب 29 هزار حامی محصول این تلاش ارزنده است.

وی با بیان اینکه این طرح از سه سال گذشته به مرحله اجرا در آمده است بیان داشت: اجرای این طرح با هدف افزایش مشارکت خیرین و نیروهای افتخاری در امور مربوط به ایتام و تقویت روحیه انفاق و نیکوکاری در جامعه صورت گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی برقراری ارتباط چهره به چهره با حامیان را در راستای جذب خیرین به این نهاد بسیار موثر دانست و گفت: آشنا شدن خیرین و نیکوکاران با وضعیت زندگی ایتام، موجب شده است تا فرهنگ انفاق در جامعه بیش از پیش گسترش یابد.

وی تصریح کرد: حمایت خیرین و حامیان ایتام در زمانها و مناسبت های مختلف، تا حد زیادی مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایتام را کاهش داده است.

کد خبر 2077724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha