۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۵

گزارش خبرنگار مهر از کره‌جنوبی؛

آخرین تمرین کره‌‌جنوبی قبل از دیدار با ایران برگزار شد

آخرین تمرین کره‌‌جنوبی قبل از دیدار با ایران برگزار شد

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کره جنوبی پیش از دیدار با ایران در حالی برگزار شد که کره‌ای‌ها فضای شادی را در محل تمرین ایجاد کرده بودند. همچنین کارگران از صبح امروز برای آماده سازی ورزشگاه مونسو مشغول کار بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره جنوبی، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کره جنوبی پیش از دیدار با ایران عصر امروز برگزار شد. طبق قوانین فیفا، خبرنگاران فقط 15  دقیقه فرصت داشتند در محل تمرین حاضر شوند و نسبت به تهیه عکس و گزارش اقدام کنند.

البته این تمرین با نشست خبری "چوی کانگ هی" سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی همزمان شد که باعث شد تعدادی از خبرنگاران ایرانی نتوانستند از تمرین کره گزارش تهیه کنند. برنامه دقایق ابتدایی تمرین کره‌جنوبی به گونه‌ای بود که فضای شاد و پرنشاطی بین بازیکنان حاکم شده بود. بازیکنان کره دقایقی به گرم کردن بدن‌هایشان پرداختند، سپس تمرین فوتبال با دست در زمین محدود را برگزار کردند و در نهایت به مرور برنامه‌های تاکتیکی پرداختند.

از سوی دیگر از صبح امروز در ورزشگاه مونسو محل بازی دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی کارگرانی حضور داشتند که به تمیز کردن ورزشگاه و انجام کارهای هماهنگی برای دیدار روز سه شنبه مشغول بودند. پشت نیمکت‌ها هم پرچم دو کشور ایران و کره جنوبی نصب شده است. همچنین پرچم ایران در بیرون از ورزشگاه دیده می شود.

در شهر اولسان و در میدان های کوچک این شهر بنرهایی به منظور درخواست از  هواداران برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم ملی کره‌جنوبی به چشم می خورد ولی در مجموع تبلیغات شهری برای این بازی چندان چشمگیر نیست.

پیش از شروع تمرین کره‌جنوبی، نشست خبری سرمربی تیم ملی این کشور برگزار شد. در این نشست 60 تا 70 خبرنگار حضور داشتند و نکته عجیب اینکه به خاطر پر بودن صندلی‌های سالن نشست خبری، خبرنگاران ایرانی جایی برای نشستن نداشتند!

کد خبر 2078853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha