۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶

گزارش خبرنگار مهر از کره‌جنوبی؛

نکونام: بازی با کره یک فینال واقعی است/ با آمادگی کامل به میدان می‌رویم

نکونام: بازی با کره یک فینال واقعی است/ با آمادگی کامل به میدان می‌رویم

کاپیتان تیم ملی فوتبال با اشاره به میزان آمادگی بازیکنان پیش از دیدار با کره‌جنوبی اظهار داشت: این دیدار یک فینال واقعی است و بازیکنان با آمادگی کامل به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره جنوبی، جواد نکونام در حاشیه تمرینات تیم ملی در شهر اولسان کره‌جنوبی در خصوص آخرین وضعیت تیم اظهار داشت: همه بازیکنان تیم ملی در سلامتی کامل به سر می‌برند و با توجه به این که چند روزی را در این شهر تمرین کرده‌ایم با شرایط آب و هوایی اولسان هم کنار آمده‌ایم.

وی افزود: بازی با کره یک فینال واقعی برای ماست و برای این که به جام‌جهانی صعود کنیم به دنبال شکست تیم کره هستیم. امیدوارم با انگیزه و آمادگی که در تیم ملی وجود دارد با شکست کره بتوانیم صدرنشین گروه شویم و مستقیما به جام جهانی صعود کنیم.

هافبک تیم ملی تصریح کرد: تمرینات خوبی را در این مدت برگزار کردیم و آماده انجام یک بازی خوب برابر کره هستیم. بازیکنان به خوبی شرایط این دیدار را درک کرده‌اند و به دنبال ارایه بهترین بازی هستیم تا نتیجه لازم را بگیریم.

نکونام در خصوص وضعیت آب و هوایی شهر اولسان نیز اظهار داشت: رطوبت این شهر بالا است ولی از آنجا که چند روز زودتر به این شهر آمده‌ایم و در این مکان تمرینات را ادامه دادیم مشکلی با شرایط جوی نخواهیم داشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 

کد خبر 2078462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha