۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۵۷

گزارش خبرنگار مهر از کره‌جنوبی؛

شجاعی: برابر کره تنها به برد فکر می‌کنیم/ بازیکنان همدل و متحد هستند

شجاعی: برابر کره تنها به برد فکر می‌کنیم/ بازیکنان همدل و متحد هستند

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به انگیزه و آمادگی بالای ملی‌پوشان گفت: برابر کره‌جنوبی تنها برای رسیدن به پیروزی به میدان می‌رویم.

مسعود شجاعی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به کره‌جنوبی، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: همه چیز خوب است و بازیکنان از انگیزه و آمادگی بالایی برای رویارویی با تیم ملی کره‌جنوبی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه کره‌جنوبی هم تیم خوبی دارد، ادامه داد: هدفمان این است که در این بازی به پیروزی برسیم تا به جام جهانی صعود کنیم. برای رسیدن به این هدف، همه بازیکنان همدل و متحد شده‌اند و امیدواریم با تلاش بیشتر در زمین مسابقه به این موفقیت برسیم.

هافبک تیم ملی ایران در خصوص اینکه سابقه گلزنی به کره‌جنوبی را در این کشور داشته و آیا این اتفاق دوباره رخ خواهد داد؟، گفت: هدف اصلی رسیدن تیم ملی به پیروزی است و من هم در کنار بازیکنان تلاش خواهم کرد تا به این هدف برسیم زیرا برد تیم ملی مهمتر از گلزنی بازیکنان است.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 2078336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha