۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱

گزارش خبرنگار مهر از کره جنوبی؛

هشدار یک خبرگزاری به مدافعان کره‌جنوبی در دیدار سه‌شنبه/ مراقب نکونام باشید!

هشدار یک خبرگزاری به مدافعان کره‌جنوبی در دیدار سه‌شنبه/ مراقب نکونام باشید!

خبرگزاری رسمی کره جنوبی در گزارشی به دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره پرداخته است و در بخشی از این گزارش از بازیکنان کره‌ای خواسته است مراقب جواد نکونام باشند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره جنوبی، خبرگزاری کره جنوبی در آستانه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی که فردا سه شنبه در شهر اولسان برگزار می‌شود در گزارشی به طور مفصل به این مسابقه پرداخته است.

در این گزارش پس از پرداختن به احتمالات صعود دو تیم به جام جهانی و همچنین اشاره به جدال لفظی سرمربیان تیم ملی ایران و کره جنوبی، به نقش کلیدی جواد نکونام در تیم ملی اشاره شده است. در بخشی از این گزارش آمده است: بازیکنان کره در خط دفاع باید مراقب جواد نکونام باشند. نکونام بازیکنی است که در بازی رفت مقابل کره جنوبی موفق شد گل پیروزی را به ثمر برساند. او همچنین دو گل از چهار گل ایران را به لبنان در بازی گذشته به ثمر رسانده است. نکونام یکی از بازیکنان بزرگ همیشگی ایران است که در سن 32 سالگی، 131 بازی انجام داده است. او همچنین نقش جدایی ناپذیری در خط میانی ایران دارد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 2078390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha