۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷

گزارش خبرنگار مهر از کره‌جنوبی؛

اولادی: برای پیروزی مقابل کره به میدان می‌رویم/ با شرایط هماهنگ شده‌ایم

اولادی: برای پیروزی مقابل کره به میدان می‌رویم/ با شرایط هماهنگ شده‌ایم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است هدف تمام بازیکنان ایران پیروزی در بازی با کره جنوبی و صعود مستقیم به جام جهانی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره جنوبی، مهرداد اولادی در آستانه دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی در جمع خبرنگاران درباره این بازی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم ملی خوب است. در این چند روز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با شرایط محیط و آب و هوا هم تطبیق پیدا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: آمادگی بازیکنان برای بازی با کره در سطح خوبی قرار دارد. هدف همه ملی پوشان هم پیروزی در بازی با کره جنوبی و رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل است.

مهاجم تیم ملی در پایان درباره بازی نکردنش در مسابقات اخیر هم گفت: من مشکلی با این مسئله ندارم. هر بازیکنی که برای تیم ملی به میدان می‌رود برای موفقیت ایران تلاش خواهد کرد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 2078547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha