۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰

جلالی در گفتگو با مهر:

مقابل کره‌جنوبی باید بسته و تخریبی بازی کنیم/ دوندگی ایرانی‌ها بهتر است

مقابل کره‌جنوبی باید بسته و تخریبی بازی کنیم/ دوندگی ایرانی‌ها بهتر است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است دیدار تیم ملی ایران با لبنان آنقدر شوق برانگیز بود که 90 دقیقه از تماشای آن لذت برده است. او می‌گوید با همدلی و صمیمیتی که در تیم ملی بعد از سال‌ها حاکم شده و همچنین انجام یک بازی بسته، تخریبی و درگیرانه به صعود به جام جهانی خوشبین است.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان اظهار داشت: بعد از سال‌ها که بازی‌های تیم ملی را می‌دیدم، بالاخره مقابل لبنان یک مقدار فوتبال دیدیم! نحوه بازی تیم ملی آنقدر شوق برانگیز بود که در طول مدت بازی از تماشای آن لذت بردم.

وی با اشاره به شیوه بازی بسته ایران مقابل قطر تاکید کرد: با این حال مقابل لبنان روان و هجومی بازی کردیم. اگر ما تیمی هستیم که می‌توانیم در یک هفته در دو بازی با دو شیوه متفاوت بازی کنیم، این جای امیدواری زیادی دارد که در آینده می‌توانیم نتیجه آنرا بگیریم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: این تغییر شیوه بازی در حالی رخ داده بود که در ترکیب تیم ملی فقط یک تغییر ایجاد شده بود. در واقع با جایگزینی خلعتبری با امیرحسین صادقی کل شیوه بازی ما عوض شد. بخصوص اینکه خلعتبری خیلی تاثیرگذار بازی کرد و من با خودم فکر می‌کردم که چرا در مسابقات گذشته در ترکیب اصلی قرار نداشت.

جلالی درباره دیدار ایران با کره جنوبی و اینکه ملی پوشان باید با چه روشی در کره بازی کنند، تصریح کرد: به طور کلی شیوه بازی ما باید همانند بازی با قطر، بسته باشد ولی در بعضی از جزئیات باید تغییراتی ایجاد شود. این تغییرات هم به خاطر سبک بازی کره جنوبی و تسلط آنها در ضربات ایستگاهی و سرعت بالای بازیکنانش است. به همین خاطر ملی پوشان ایران باید بسته، درگیرانه، دونده و تخریبی بازی کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که ایران نسبت به کره جنوبی چه برتری‌هایی دارد، گفت: به هر حال بازیکنان ما از نظر میزان دوندگی بهتر هستند و می‌توانند از این طریق بر حریف خود مسلط شوند. در بازی رفت در تهران هم تیم ایران بازی فیزیکی خوبی انجام داد و به برتری رسید.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه در خصوص پیش بینی‌اش از نتیجه بازی با کره جنوبی اظهار داشت: من به نتیجه این بازی و صعود به جام جهانی خوشبینم چون در تیم ملی همدلی و صمیمیتی ایجاد شده است که سال‌ها از آن خبری نبود.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 

کد خبر 2074782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha