۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۰۴

کی‌روش پس از برد پرگل برابر لبنان:

بازی ایران - کره در دو زمین برگزار می‌شود/ قطر تبانی نمی‌کند

بازی ایران - کره در دو زمین برگزار می‌شود/ قطر تبانی نمی‌کند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در دیدار با کره‌جنوبی باید کار صعود به جام جهانی را تمام کنیم و کاری به نتیجه دیدار قطر با ازبکستان نداشته باشیم گفت: دیدار با کره‌جنوبی مسابقه‌ای است که تیم ایران باید در دو زمین بازی کند. با این حال اعتقاد دارم از آنجایی که قطری‌ها میزبان جام‌جهانی خواهند بود برابر ازبکستان فوتبال خوبی را بازی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش پس از پیروزی 4 بر صفر سه شنبه شب تیم ملی ایران برابر لبنان در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا به ملی‌پوشان ایران تبریک می گویم که از ابتدا تا انتهای مسابقه با شور و اشتیاق و تعهد خوبی بازی کردند. زدن 4 گل در هر بازی سخت است ولی ما اواخر مسابقه می توانستیم حداقل یک گل دیگر به لبنان بزنیم.

وی با بیان اینکه لبنان بازی هجومی را مقابل ایران انجام داد تاکید کرد: دستور کار ما در این مسابقه این بود که ریتم خوبی داشته باشیم و لبنان را تحت فشار قرار دهیم. این بازی تنها یک قدم رو به جلو بود ولی بازی با کره جنوبی مهمترین بازی ماست.

سرمربی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: دیدار ایران با کره جنوبی مسابقه ای است که ایران باید در دو زمین بازی کند. یک زمین زمین بازی ایران و کره است و زمین دیگر زمینی است که قطر و ازبکستان به مصاف هم می روند. ما به تیم خود اعتماد داریم و سعی می کنیم از کره جنوبی صعود به جام‌جهانی را به خانه بیاوریم.

خبرنگاری از کارلوس کی روش پرسید به خاطر تغییر دیدگاه شما  به مسابقات لیگ بود  که ما در چند مسابقه اخیر تیم ملی نتایج خوبی گرفتیم. وی در این خصوص گفت: شما سئوال سختی پرسیدید که به نظرم در سئوال شما نظر شخصی خودتان وجود داشت و به همین خاطر با این موضوع موافق نیستم.

خبرنگار دیگری از  سرمربی تیم ملی ایران پرسید چرا در بازی ایران با قطر که به مراتب سخت تر و حساس تر از بازی با لبنان بود ملی پوشان تمرکز بیشتری داشتند. کی روش در این خصوص با طعنه گفت: سخت است بخواهیم فوتبال را برای افرادی که شناخت کافی از آن دارند توضیح دهیم. ما در قطر مقابل تیمی بازی کردیم که می خواست به ما گل بزند و ما مجبور بودیم بازی را کنترل کنیم اما مقابل لبنان  نوع بازی متفاوت بود.

وی افزود: بازی با لبنان مسابقه ای بود که باید صد متر طول زمین و 65 متر عرض آن را کنترل می کردیم و تلاش می کردیم سوار بازی شویم. تمام بازیکنان بازی ریسکی انجام دادند و به همین خاطر ریسک پذیری بازی بالا بود. حالا اگر شما متوجه این مسئله نمی شوید سخت است که بخواهم آن را برایتان توضیح دهم.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص حرکاتش در کنار زمین و خروجش از محوطه فنی مربیان و همچنین اینکه آیا نگران اخراج شدن از سوی داور مسابقه نبودید اظهار داشت: اگر شما از محوطه فنی کنار زمین خارج شوید حداکثر جریمه شما تذکر و هشدار داور است ضمن اینکه در بازی با کره جنوبی به این دلیل اخراج و محروم شدم که داور گزارش های غیر واقعی علیه من تنظیم کرده بود.

خبرنگار دیگری از کی روش سئوال کرد آیا نگران دیدار قطر و ازبکستان و همچنین فوتبال ناپاک قطری ها و احتمال تبانی آنها نیستید گفت: من نگران این موضوع نیستم تیم ملی قطر تیمی است که خودش را برای میزبانی جام جهانی 2022 آماده می کند و مطمئنم آنها برای اعاده حیثیت خودشان بازی خوبی انجام خواهند داد.

"در خط حمله تیم ملی ایران در حال حاضر رضا قوچان نژاد بازی می کند آیا نگران نیستید این بازیکن در صورت مصدومیت جایگزین مناسبی نداشته باشد؟"

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سئوال گفت: نمی دانم چرا این سئوال را مطرح می کنید هر بازیکنی را از دست بدهیم بازیکنان دیگر جایگزین می شوند. وقتی یک بازیکن آماده است باید به داخل زمین برود و بازی کند. شما باشگاه رئال مادرید را تصور کنید و این صحبت که بگویند رونالدو را به خاطر اینکه مصدوم نشود بازی نمی دهیم.

کارلوس کی روش به شوخی به خبرنگاری که این سئوال را مطرح کرده بود گفت: در صورت مصدومیت خودم جایگزین قوچان نژاد می شوم.

وی در پایان در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا قبول دارید در بازی با کره جنوبی، خودمان باید کار را تمام کنیم و به بازی ازبکستان و قطر کاری نداشته باشیم تصریح کرد: این دقیقا همان کاری است که سعی می کنیم ابتدا آن را انجام دهیم.

کد خبر 2074313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha