۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۲۲

با حضور آیت الله دری:

تولید کنندگان و کشاورزان نمونه استان مرکزی تجلیل شدند

تولید کنندگان و کشاورزان نمونه استان مرکزی تجلیل شدند

اراک-خبرگزاری مهر: همزمان با آخرین روز از هفته جهاد کشاورزی در مراسمی از 50 تولید کننده و کشاورز نمونه استان با اهدای جوایزی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر روز دوشنبه در این مراسم توفیقات استان در زمنیه کشاورزی به ویژه خوکفایی برخی از محصولات را مرهون تلاش و زحمات گسترده جهادگران و کشاورزان دانست و گفت: کشاورزی محور اصلی تولید و اشتغال مولد و پایدار است که باید توجه ویژه گیرد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در ادامه به ظرفیت های عظیم بخش کشاورزی در استان اشاره کرد و افزود: استفاده از تکنولوژی جدید و به روز ، بهره گیری از تجارت دنیا و برنامه ریزی و تدبیر در مدیریت به همراه آموزش و به کارگیری نیروی انسانی متخصص از محورهای اساسی تحولات بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود:  ایجاد رقابت سالم بین تولید کنندگان و استفاده از تجربیات آنان را از اهداف تجلیل از کشاورزان نمونه است.

عباس مظفری گفت: با فراهم کردن زیر ساخت های لازم و توسعه مکانیزاسیون می توان تولید محصولات را تا چند برابر ظرفیت فعلی افزایش داد.

گفتنی است این کشاورزان ، در بخش های دام و طیور ، محصولات زراعی ، تولیدات گیاهی و صنایع تبدیلی  از لحاظ کمی و کیفی و برداشت محصول دارای رکورد در استان می باشند.
 

کد خبر 2079011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مریم عفت پناه AE ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      0 0
      عالی