۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۰۵

گزارش خبرنگار مهر از کره جنوبی؛

مسعود شجاعی: برای شکست کره هم قسم شده بودیم

مسعود شجاعی: برای شکست کره هم قسم شده بودیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه خدا را شکر مقتدرانه به عنوان تیم صدرنشین گروه به جام جهانی 2014 صعود کردیم، گفت: پس از بازی با تیم ملی قطر هم قسم شده بودیم که با شکست کره‌جنوبی به جام‌جهانی برویم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شجاعی پس از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی که با برد یک بر صفر تیم ملی ایران و صعود این تیم به رقابت های جام جهانی برزیل توام بود، گفت: به همه ایرانیان برد تیم ملی مقابل کره جنوبی و صعود به جام جهانی را تبریک می گویم. امیدوارم توانسته باشیم همه مردم را خوشحال کرده باشیم چون در شرایط فعلی تنها دلخوشی مردم موفقیت های ورزشی و بویژه فوتبال است.

وی در همین خصوص افزود: بازی حساس و سختی را مقابل کره جنوبی داشتیم چون کره‌ای‌ها نیز به برد و امتیاز در این بازی نیاز داشتند. ما بعد از بازی با تیم ملی قطر هم قسم شده بودیم که با شکست کره‌جنوبی به جام‌جهانی برویم. من شور و شوق مردم برای حضور در جام جهانی 2006 را دیده بودم و در این دوره نیز شاهد شرایط مشابهی بودم. همه مردم و مسئولان دست به دست هم دادند تا تیم ملی به جام جهانی برزیل صعود کند و همه در این برد نقش داشتند.

هافبک تیم ملی تاکید کرد: در مجموع بازی سختی را مقابل کره جنوبی انجام دادیم و خدا را شکر مقتدرانه به عنوان صدر نشین گروه خود به جام جهانی 2014 صعود کردیم.

کد خبر 2079779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha