۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۵۸

گزارش خبرنگار مهر از کره جنوبی؛

نکونام: امیدوارم این صعود شروع تازه‌ای برای فوتبال باشد/ مرد روزهای سخت هستیم

نکونام: امیدوارم این صعود شروع تازه‌ای برای فوتبال باشد/ مرد روزهای سخت هستیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال با اشاره به صعود تیم ملی به جام‌جهانی گفت: امیدورام این صعود شروع تازه‌ای برای فوتبال ایران باشد و حرکت رو به جلو را آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از کره‌جنوبی، جواد نکونام پس از پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی که عصر امروز در شهر اولسان برگزار شد و با یک گل به سود تیم کشورمان خاتمه یافت، اظهار داشت: من این برد را به همه مردم تبریک می‌گویم و خدا را شکر که این سختی‌ها به ثمر نشست. امیدوارم که صعود به جام‌جهانی یک شروع تازه برای فوتبال ایران باشد و حرکت رو به جلو را آغاز کنیم و امیدوارم که این شادی‌ها ادامه یابد.

وی در خصوص برد 5 بر یک ازبکستان برابر قطر نیز اظهار داشت: دیروز در کنفرانس مطبوعاتی این موضوع را عنوان کردیم و احتمال دادیم که ازبکستان به یک برد پرگل دست یابد. در نیمه دوم هم دیدید که ازبکستان را در عرض دو دقیقه دو گل به حریف زد. ما برای کل بازی برنامه داشتیم و توانستیم از اشتباه آنها استفاده کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ادامه داد: این برد غرور ملی را به دنبال داشت. ما خیلی سختی کشیدیم ولی خدا را شکر که همه این مشکلات به شادی تبدیل شد. من واقعا از صمیم قلب برای مردم و فوتبال ایران خوشحال هستم.

نکونام درباره فشار تیم کره در نیمه اول گفت: واقعا آنها فشار زیادی به ما وارد کردند. ما در نیمه اول کاملا عقب بازی کردیم و فضای عمق و کناره ها را از این تیم گرفتیم تا به بازی مستقیم روی بیاورند. کره به خاطر مهاجم و کاپیتان بلند قامت خود تنها به توپ‌‎های بلند دل بسته بود ولی ما یک هفته روی این برنامه کار کرده بودیم و برنامه آنها را خنثی کردیم.

هافبک تیم ملی درباره حرکت کی‌روش به سمت نیمکت کره بعد از بازی گفت: آنها واقعا جو سنگینی به راه انداخته بودند. دیروز که به رختکن ورزشگاه اصلی رفته بودیم عکس بزرگ سرمربی این تیم را دیدیم. آنها هر روز ما را تحت فشار قرار داده بودند. کی‌روش خیلی زحمت کشید و بعد از بازی رفت با لبنان هم فشار زیادی به وی وارد کردند. این خوشحالی کی‌روش طبیعی بود.

نکونام با بیان این که ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستند در خصوص وضعیت خود با استقلال گفت: من یک استقلالی هستم و این تیم را دوست دارم ولی فعلا وقت خوشحالی است و بعدا در این باره تصمیم‌گیری خواهم کرد.

 

 

 

کد خبر 2079790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha