۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۵۶

گزارش خبرنگار مهر از کره‌جنوبی؛

کفاشیان: خوشحالم جبران کردیم/ وضعیت کی روش مشخص نیست

کفاشیان: خوشحالم جبران کردیم/ وضعیت کی روش مشخص نیست

رئیس فدراسیون فوتبال با ابراز رضایت از پیروزی تیم ملی برابر کره جنوبی و صعود به جام جهانی گفت: خوشحالم که توانستیم نتایج گذشته را جبران کنیم و به جام جهانی برویم.

به گزارش خبرنگار مهر از کره‌جنوبی، علی کفاشیان پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی گفت: خوشحالم که امروز جبران کردیم و با اقتدار و شکست دادن کره‌جنوبی به برزیل رسیدیم.
از دو سال پیش برای خلق این حماسه و موفقیت برنامه ریزی کرده بودیم خدا را شکر در کره به بار نشست زیرا همه دست به دست هم داده بودند و در نهایت برای اولین بار به عنوان تیم نخست گروه به جام جهانی رسیدیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: باید به فکر آینده باشیم و با یک برنامه‌ریزی مناسب و اصولی کاری کنیم که حلقه صعود ایران به جام جهانی قطع نشود و تیم ایران هر دو دوره بتواند به جام جهانی برود.

علی کفاشیان در مورد ماندنش در فدراسیون فوتبال و آینده کارلوس کی روش گفت: آینده خودم هم معلوم نیست و نمی‌دانم می‌مانم یا نمی‌مانم اما امروز در عمل ثابت کردیم که بهترین فدراسیون آسیا هستیم زیرا پس از تیم‌های نوجوانان و فوتبال ساحلی، امروز تیم بزرگسالان هم به جام حهانی صعود کرد. هیچ چیزی در مورد کی‍‌روش مشخص نیست و در آینده در این خصوص صحبن می‌کنیم.

کد خبر 2079508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha