۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۲

در پیام‌هایی جداگانه؛

روسای فدراسیون‌های ژاپن و کویت صعود ایران به جام جهانی را تبریک گفتند

روسای فدراسیون‌های  ژاپن و کویت صعود ایران به جام جهانی را تبریک گفتند

روسای فدراسیون فوتبال ژاپن و کویت در پیام‌هایی جداگانه برای رئیس فدراسیون فوتبال ایران، صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی 2014 برزیل را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، "داینی کانیا" رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در نامه‌ای به همتایش در ایران صعود تیم ملی را به جام جهانی را تبریک گفت که متن این نامه به شرح زیر است:" می‌خواهم از صمیم قلبم صعود ایران به جام جهانی 2014 را به شما و خانواده فوتبال ایران تبریک بگویم. فدراسیون فوتبال ژاپن از صعود ایران به جام جهانی بسیار خشنود است. در واقع خانواده فوتبال ژاپن از حضور ایران در جام جهانی خوشحال شده است.

آقای کفاشیان، می‌خواهم تبریک من و اهالی فدراسیون فوتبال ژاپن را به تک تک اعضای کادر فنی، مربیان، کادر سرپرستی و تک تک بازیکنان و همه کارکنان فدراسیون فوتبال که برای رسیدن ایران به جام جهانی سخت کار و تلاش کردند و در این صعود تاثیر داشتند، تا بلیت برزیل رزرو شود، تشکر کنم. امیدوارم ایران و ژاپن بهترین مراحل آمادگی را برای حضور در جام جهانی داشته باشند تا بتوانیم نمایندگان شایسته‌ای برای فوتبال آسیا در سال آینده باشیم چرا که ایران و ژاپن از قدرت‌های برتر قاره آسیا هستند. برای شما، فدراسیون فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال ایران بهترین آرزوها را دارم.

همچنین طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، متن نامه تبریک رئیس فدراسیون فوتبال کویت هم بدین شرح است:" فدراسیون فوتبال کویت بر خود لازم می‌داند به شما، کارکنان فدراسیون فوتبال و خانواده فوتبال ایران به خاطر صعود به جام جهانی 2014 برزیل تبریک بگوید. برای فدراسیون فوتبال کویت، دیدن موفقیت تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی و این صعود تاریخی لذت بخش بود چرا که ایران یکی از تیم‌های موفق فوتبال آسیاست که در تاریخ جام جهانی حضور داشته است.

امیدوارم که مراحل آمادگی تیم ملی ایران برای حضور هر چه بهتر در جام جهانی به خوبی مهیا و بهترین امکانات برای نشان دادن بهترین نمایش دربرزیل برای تیم مل فوتبال ایران فراهم شود. فدراسیون فوتبال کویت آرزو دارد تا ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی باشد، چرا که موفقیت فوتبال ایران، موفقیت ما و فوتبال آسیاست. برای شما و فوتبال ایران بهترین آرزوها را دارم."

کد خبر 2081870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha