۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۱

رئیس AFC در پیامی به کفاشیان؛

ایران همچنان در بین قدرت‌های برتر فوتبال آسیاست

ایران همچنان در بین قدرت‌های برتر فوتبال آسیاست

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی به علی کفاشیان، ضمن تبریک صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی 2014 برزیل اعلام کرد: تیم ملی ایران همچنان در میان قدرت‌های برتر فوتبال آسیا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو کمیته اجرایی فیفا، در نامه‌ای به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، صعود تیم ملی ایران را به جام جهانی تبریک گفت.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، متن این نامه به شرح زیر است: " رئیس فدراسیون فوتبال ایران، به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهم صعود مستقیم تیم ملی فوتبال ایران را به جام جهانی 2014 برزیل به شما و خانواده فوتبال ایران تبریک بگویم. من از دیدن بازی‌های خوب تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی 2014 واقعا خوشحال شدم و می‌خواهم بگویم که بازی جانانه ایران در دیدار آخر مرحله گروهی من را به‌وجد آورد. بازی با کیفیت ایران و کره‌جنوبی نشان داد فوتبال ایران همچنان در میان قدرت‌های برتر فوتبال آسیاست.

ایران با رفتن به جام جهانی میلیون‌ها ایرانی را در سراسر جهان خوشحال کرد و این در حالی بود که در سال 2010 هم می‌توانست جزو تیم‌های صعود کننده باشد، اما بدشانسی اجازه نداد تا کشتی ایران به دریای جام جهانی برسد و بدشانسی لنگر ایران را انداخت. در هر حال آرزو می کنم تا ایران بهترین مراحل آماده سازی را برای حضور در جام جهانی طی کند و با قدرت وارد جام جهانی 2014 شود و از آبرو و حیثیت فوتبال آسیا دفاع کند. برای شما و فوتبال ایران بهترین آرزوها را دارم."

تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه بیست و هشتم خردادماه با پیروزی یک بر صفر برابر کره‌جنوبی در هفته پایانی از مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، به عنوان تیم نخست گروه A و برترین تیم آسیا، جواز حضور در بیستمین دوره رقابتهای جام جهانی را بدست آورد.

 

کد خبر 2081845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha