۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۶

مربی فوتبال ایران با مهر مطرح کرد:

بازیکنان تیم ملی در خدمت استراتژی کی‌روش بودند

بازیکنان تیم ملی در خدمت استراتژی کی‌روش بودند

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه در بازی با کره جنوبی همه بازیکنان به خوبی در خدمت استراتژی کی روش بودند، گفت: امیدوارم هواداران تیم ملی در جام جهانی از ارائه فوتبال ایرانی در مواجه با فوتبال جهانی لذت ببرند.

جلال چراغپور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صعود تیم ملی فوتبال ایران به رقابت های جام جهانی 2014 و همچنین دیدار تیم های فوتبال کره جنوبی و ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ملی با تدبیر کادر فنی خود یک بازی بسیار سنجیده و منطقی را در زمین تیم ملی کره جنوبی انجام داد. این بازی سنجیده تیم ملی همه آیتم های ممکن را برای شکست تیم کره جنوبی داشت.

وی در همین خصوص افزود: البته کادر فنی تیم ملی مقدمه این برد را در بازی با حریف ضعیف تر و کوچک تری به نام قطر تجربه کرده بود. در این بازی تاکتیک ما حفظ نتیجه بازی و استفاده از ضد حملات بود. در واقع می توان گفت استراتزی کی‌روش در این دیدار کاملا جواب داد و همه بازیکنان در خدمت این استراتژی بودند.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد: مهم هدف این استراتژی بود  که باید قبول کنیم آثار بسیار خوب و مثبتی داشت. نکته ای که در چنین استراتژی وجود دارد این است که در آن فوتبال زیبا فدا می شود.

وی تصریح کرد: در جام جهانی به استراتژی فوتبال ایران نگاه نخواهند کرد بلکه همه دنیا به کیفیت فوتبال ایران نگاه می کنند به عنوان نمونه استراتژی تیم ملی فوتبال یونان در جام ملت‌های اروپا قهرمان شد نه خود فوتبال یونان. با توجه به اینکه فوتبال ما در ویترین جام‌جهانی قرار گرفته نیاز به فوتبال زیباتر، با طراوت تر و خلق صحنه‌ها و موقعیت های بیشتر داریم.

مربی فوتبال ایران تاکید کرد: امیدوارم کادر فنی تیم ملی متوجه باشد استراتژی بدست آوردن امتیاز حضور در جام جهانی با ارائه فوتبال ایرانی در این رقابت ها تفاوت دارد و هواداران تیم ملی در جام جهانی از ارائه فوتبال ایرانی در مواجه با فوتبال جهانی لذت ببرند و شادی مردم به خاطر این موضوع باشد.

کد خبر 2080219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha