۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۴۰

احمدی در گفتگو با مهر:

فکرش را نمی‌کردم شماره یک تیم ملی را بپوشم/ رحمتی با من تماس نگرفت

فکرش را نمی‌کردم شماره یک تیم ملی را بپوشم/ رحمتی با من تماس نگرفت

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر کره‌جنوبی با اشاره به اینکه فکرش را نمی‌کرد شماره یک تیم ملی را بپوشد، گفت: یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام زمانی رقم خورد که داور سوت پایان دیدار برابر کره را به صدا در آورد و تیم ملی ایران مستقیم به جام جهانی صعود کرد.

رحمان احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی و صعود به جام جهانی گفت: یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام با شنیدن سوت پایان مسابقه رقم خورد زیرا ما به جام جهانی رسیدیم و من از ته قلب خوشحال بودم. از یک سو برای مردم ایران و از سوی دیگر برای ملی پوشان و خصوصا خودم که در این مدت فشارهای زیادی را تحمل کردم و حالا در جام جهانی هستیم.

صحبت‌های سرمربی کره، انگیزه ما را چند برابر کرد
وی در مورد صحبت‌های سرمربی کره‌جنوبی هم اظهار داشت: این جوی بود که سرمربی آنها علیه ما راه انداخت. اتفاقی که باعث شد انگیزه ملی پوشان ایران چندین برابر شود. ما به کره‌جنوبی رفته بودیم تا با کسب پیروزی مستقیما به جام جهانی برویم که خوشبختانه با تدبیر کادر فنی و بازی هوشمندانه نفرات تیم توانستیم به گل برسیم و با محافظت از آن در نهایت با عنایت خداوند به جام جهانی صعود کردیم.

بعضی‌ها انگار از کسی خط گرفته بودند
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران در ادامه یادآور شد: در بازی با عمان متاسفانه گزارشگر بازی با آب و تاب در مورد اشتباهات ملی پوشان صحبت می‌کرد، انگار از کسی خط گرفته بود. همانطور که در بازی پرسپولیس با پیکان هم اعلام کرد دو گلر تیم‌ها خارجی هستند، موضوع بدی که نشان دهنده مشکلات دروازه‌بانی در ایران است.

در بازی با کویت کدام اشتباه انجام شد
وی اضافه کرد: او می‌گفت در بازی با کویت اشتباهات فاحشی از سوی دروازه‌بان صورت گرفت. سئوال من این است کدام اشتباه؟ ما یک گل خوردیم آن هم از روی نقطه پنالتی که با اشتباه داور اعلام شد. بحث علاقه به فرد و باشگاه در روزهایی که تیم ملی بازی های مهمی دارد، باید کنار گذاشته شود زیرا بحث شخص نیست و بحث موفقیت فوتبال ملی ایران مطرح است.

در تیم ملی نباید به رنگ‌ها توجه شود
احمدی با اشاره به اینکه وقتی یک مربی بازیکنی را در زمین می‌گذارد باید همه به خاطر فوتبال ملی از این مسئله حمایت کنند، خاطرنشان کرد: وقتی یک بازیکن در تیم ملی بازی می‌کند نباید رنگ‌ها اهمیتی داشته باشد. درست است خیلی‌ها دوست دارند با بازیکنان استقلال و پرسپولیس عکس بگیرند اما در تیم ملی بازیکن یک باشگاه بودن ملاک نیست بلکه همه یک تیم هستند آن هم به نام تیم ملی ایران.

رحمتی با من تماس نگرفت
وی در مورد مصاحبه رحمتی که گفته است برای موفقیت رحمان احمدی صلوات فرستاده است، تصریح کرد: به نظر من دعا برای کل تیم است و اینکه اعلام شده با من تلفنی صحبت کرد‌ه‌اند، درست نیست. تا قبل از بازی تلفن من خاموش بود و تنها همسرم آن هم از طریق تلفن هتل با من صحبت کرده است. در مجموع دوستان برای کل تیم دعا کرده‌اند و من از آنها متشکرم.

هیچکس از آینده خبر ندارد
دروازه‌بان تیم ملی ایران همچنین یادآور شد: هیچکس از آینده خبر ندارد من سعی می‌کنم در باشگاه جدیدم بهترین عملکردم را ارائه کنم تا بتوانم به باشگاهم کمک کنم. همچنین آمادگی‌ام را از همه لحاظ حفظ می‌کنم تا اگر تیم ملی به من نیاز داشت، باز هم برای موفقیت تیم تلاش کنم.

حضور در جام جهانی آرزوی هر بازیکنی است
وی با بیان اینکه صد درصد دوست دارد در جام جهانی هم بازی کند، تصریح کرد: چه اتفاقی می‌افتد معلوم نیست اما تمام بازیکنان سعی می‌کنند در این فصل عملکرد قابل قبولی را ارائه کرده و نظر کادر فنی را برای همراهی تیم ملی در بزرگترین میدان فنی جهان جلب کنند. حضور در جام جهانی آرزوی هر بازیکنی است و امیدوارم تا آن زمان مشکلی پیش نیاید و بتوانم در خدمت تیم ملی باشم.

آنهایی که در سرخابی‌ها بازی نمی‌کنند، عملکردشان به چشم نمی‌آید
احمدی با بیان اینکه مشکل بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی نمی‌کنند این است که عملکردشان به چشم نمی‌آید، اضافه کرد: با این شرایط هم به تیم ملی دعوت شده‌ام زیرا مربی دروازه‌بان‌ها تمام بازی‌ها را نگاه می‌کرد سر تمرینات تیم می‌آمد. من هم از روزی که دعوت شدم مانند سایر دروازه‌بان‌ها تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و شماره یک را ببوشم که خوشبختانه نظر سرمربی را جلب کردم.

فکرش را نمی‌کردم شماره یک تیم ملی را بپوشم
وی با اشاره به اینکه در این اردو  هر سه دروازه بان حاضر از نظر بدنی و فنی در شرایط خوبی بودند و با رفاقتی مثال زدنی با همدیگر تمرین می‌کردند، ادامه داد: فکرش را نمی‌کردم شماره یک تیم ملی را بپوشم. من در این مدت تلاش زیادی کردم و خوشبختانه توانستم اعتماد کادر فنی را جلب کنم.

بازگشت رحمتی به نظر سرمربی بستگی دارد
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در مورد اینکه ممکن است رحمتی بار دیگر به تیم ملی بازگردد، اظهار داشت: این مسئله اصلا مهم نیست و به نظر سرمربی بر می‌گردد که آیا کی‌روش نباشد و مربی بعدی دروازه‌بان‌های تیم ملی من را قبول نداشته باشد. اما و اگرها زیاد است و نمی‌شود پیش بینی کرد اما من سعی می‌کنم در باشگاهم بهترین باشم تا بتوانم بازیکن تاثیرگذاری برای تیم ملی باشم.

خوشبختانه نقش کوچکی در موفقیت تیم ملی داشتم
وی صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد: در این مدت فشار زیادی روی من بود اما تلاش کردم خودم را آماده این بازی سنگین کنم، صد درصد تماشاگران کره‌ای هم با فشارهای خود کارم را سخت‌تر کردند ولی خوشبختانه توانستم در آن بازی عملکرد خوبی داشته و نقش کوچکی در موفقیت تیم ملی و صعودش به جام جهانی داشته باشم.

قبول ندارم که مرد روزهای بزرگ نیستم
احمدی در مورد اینکه بعضی‌‎ها اعتقاد داشته‌اند او مرد روزهای بزرگ نیست، تصریح کرد: متاسفانه برخی فشارها کیفیت عملکرد بازیکنان را زیر سئوال می‌برد اما من این را قبول ندارم که مرد روزهای بزرگ نیستم. من در هر بازی سعی می کنم بهترین عملکردم را ارائه کنم. خوشبختانه بازی به بازی اعتماد به نفسم بیشتر شد و در بازی با کره هم عملکرد خوبی داشتم تا تیم ملی بتوانم به جام جهانی برود.

فوتبالیست‌ها پول بگیرند کم است
وی در پایان با بیان اینکه برخی بازیکنان که به نظرش قراردادهایشان میلیاردی است، گفت: به نظرم هر چه فوتبالیست‌ها پول بگیرند کم است زیرا در دوران بازیگری خود از سلامت و خانواده خود می‌گذرند ولی نباید بگوییم قرارداد همه بازیکنان میلیاردی است.

تمام تلاش برای موفقیت با سپاهان
دروازه‌بان تیم ملی ایران در پایان گفت: امسال تمام تلاشم را بکار می‌گیرم تا به موفقیت سپاهان نزدیک جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کمک کنم.

کد خبر 2080551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha