۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۳۹

امیر قلعه نویی:

مطمئن باشید استقلال قو‌ی‌تر از فصل قبل می‌شود/ به تیم خودمان فکر می‌کنیم نه تایلندی

مطمئن باشید استقلال قو‌ی‌تر از فصل قبل می‌شود/ به تیم خودمان فکر می‌کنیم نه تایلندی

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه شروع دیرهنگام تمرینات این تیم به دلیل کمبود زمان بوده است، گفت: هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند استقلال قوی‌تر از فصل قبل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز پنجشنبه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: من در ابتدا صعود تیم ملی را به جام جهانی تبریک می‌گویم و در رابطه با تیم خودمان هم بگویم که چون درگیر جام باشگاه‌های آسیا بودیم و چندین بازیکن هم در اردوی تیم ملی حتضور داشتند طبیعی است که تمرینات ما به این شکل برگزار شود.

وی افزود: وقتی 7 یا 8 بازیکن ما در اردوی تیم ملی حضور دارند بنابراین آنها نیاز به 20 روز استراحت دارند با این حال من به هواداران استقلال قول می‌دهم تیمی که می‌بندیم از استقلال فصل گذشته به مراتب قوی‌تر باشد بنابراین جای نگرانی ندارد. همه می‌دانند که قلعه‌نویی زودتر از همه تمرینات را شروع می‌کند و اگر در شرایط طبیعی بودیم الآن در هفته چهارم آماده سازی قرار داشتیم.

سرمربی تیم استقلال همچنین تصریح کرد: مشکل ما بی‌پولی نبوده است. البته شاید این موضوع هم اندکی تاثیرگذار بوده ولی همانطور که گفتم درگیر جام باشگاه‌های آسیا و نیز تیم ملی بوده‌ایم و زمان کافی را برای شروع تمرین در اختیار نداشتیم.

قلعه نویی درباره همگروهی استقلال با تیم تایلندی اظهار داشت: ما کاری به حریف نداریم و بیشتر به فکر تیم خودمان هستیم. تیمی که به قهرمانی در آسیا فکر می‌‌کند باید پرقدرت بسته شود. اگر بتوانیم به 80 درصد از تیمی که انتظار داریم برسیم بازی‌های با کیفیت‌تری را ارائه خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص خریدهای این فصل استقلال گفت: چهار بازیکن خوب خریدیم. حالا هم باید اکثر بازیکنان خودمان را حفظ کنیم. البته ما علی حمودی را از دست دادیم ولی فردین عابدینی به استقلال بازگشته که در سمت راست می‌تواند به ما کمک کند. پژمان نوری هم از شنبه به تمرین ما اضافه می‌شود.

سرمربی تیم استقلال درباره شایعه بازگشت نیکبخت به استقلال نیز توضیح داد: نیکبخت بازیکن فنی و خوبی است که مورد تایید من بوده و می‌تواند به ما کمک کند. تنها مشکل ما این است که به جای 21 بازیکن باید 20 بازیکن داشته باشیم و باید ببینیم که در فهرست ما می‌تواند قرار گیرد یا خیر.

از قلعه‌نویی درباره نکونام پرسیده شد که وی گفت: ما یک فهرست به باشگاه داده‌ایم و هر وقت آنها قراداد بستند باشگاه نام آنها را اعلام خواهد کرد. درست است آدم ساده‌ای هستم ولی نمی‌توانم مسائل درون باشگاهی را به بیرون انتقال دهم.

سرمربی استقلال در خصوص فرهاد مجیدی نیز بیان کرد: مجیدی در انگلیس به سر می‌برد و به تمرینات باز خواهد گشت.

کد خبر 2080962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha