۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰

امیدوار رضایی مطرح کرد؛

بعضی باشگاه‌ها بازیکن دزدی می‌کنند/ رحمتی در استقلال ماندنی است

بعضی باشگاه‌ها بازیکن دزدی می‌کنند/ رحمتی در استقلال ماندنی است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه حضور مهدی رحمتی برای فصل آینده در جمع آبی‌ها قطعی است گفت: شرایط نقل و انتقالات نباید طوری باشد که بعضی باشگاه‌ها قراردادهای زیرمیزی ببندند و یا بازیکن دزدی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیدوار رضایی صبح امروز یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه دفتر شورای عالی تدوین سند راهبردی فوتبال در جمع خبرنگاران درباره وضعیت استقلال اظهار داشت: من با امیرخان (امیر قلعه نویی) صحبت کردم و فکر می کنم هم فتح الله زاده و هم قلعه نویی ماندنی هستند. آنها پیشنهادات و دغدغه هایی دارند که قرار شد آن را مکتوب به وزیر ورزش تقدیم کنند. در صورتی که وزیر آن را قبول کند، مشکلی نیست.

وی در خصوص اینکه وزیر ورزش بدون نام بردن از علی فتح الله زاده گفته بود هر کسی بخواهد می تواند برود، تاکید کرد: فکر نمی کنم کسی از استقلال برود. فتح الله زاده تقاضا کرده که به باشگاه استقلال کمک شود. حالا تا وقتی که با وزیر ورزش جلسه نگذاریم نمی‌شود فهمید تا چه اندازه ای خواسته هایمان عملی می شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: اگر وزارت ورزش به ما کمک نکند با استفاده از اختیاراتی که از وزیر می گیریم راه حل هایی برای خودکفایی خواهیم داشت. به هر حال با تجربه ای که من دارم وضعیت باشگاه استقلال نگران کننده نیست چون این باشگاه در نگرانی‌ها رشد کرده و آمادگی دارد خودش را بالا بکشد!

رضایی در خصوص اینکه استقلال از تیم هایی مثل سپاهان و پرسپولیس در نقل و انتقالات عقب تر است گفت: ما این شرایط را فصل گذشته هم داشتیم ولی قهرمان شدیم. البته ما از فدراسیون می خواهیم نقش خودش را بهتر ایفا کند. نباید طوری باشد که بعضی باشگاه ها قرارداد زیرمیزی بدهند و یا بازیکن دزدی کنند. این مسئله باعث ایجاد رقابتی ناعادلانه و ناصحیح می شود و به همین خاطر انتظار داریم نظارت فدراسیون بر تصمیمات باشگاه ها بیشتر شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که بعضی از بازیکنان این باشگاه مثل نکونام به خاطر ناراحتی از این تیم جدا خواهند شد گفت: هم کادر فنی هم بازیکنان این اختیار را دارند که برای خود تصمیم بگیرند. البته تصمیم باشگاه و سرمربی این است که اسکلت تیم برای فصل بعد حفظ شود و حتی اگر بازیکنانی که در اسکلت تیم حضور دارند بخواهند از استقلال جدا شوند تلاش می کنیم جلویش را بگیریم.

رضایی ماندن مهدی رحمتی را در استقلال قطعی دانست و گفت: من با رحمتی صحبت کردم و ایشان فصل آینده در استقلال خواهد بود. اما متاسفانه نشد با نکونام صحبت کنم. ناراحتی بعضی از بازیکنان طبیعی است و ما تلاش می کنیم اسکلت تیم را حفظ کنیم.

وی همچنین درباره اینکه بعضی از بازیکنان استقلال بیشتر از سایرین پول گرفته اند تاکید کرد: این موضوع به مدیر عامل باشگاه برمی گردد و من نمی توانم به آن پاسخی بدهم.

رضایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر حضور قطعی فتح الله زاده در استقلال برای فصل بعد یادآور شد: از دید هیئت مدیره فتح الله زاده ماندنی است. آنچه که ما در هیئت مدیره برداشت کرده ایم این است که قلعه نویی و فتح الله زاده می خواهند بمانند و ما تا آخر پای آنها ایستاده ایم.

وی در پایان درباره میزان بدهی باشگاه استقلال هم گفت: حدود 18 میلیارد تومان بدهی ما ریالی است و 6 میلیارد دیگر آن هم ارزی است به همین خاطر میزان بدهی باشگاه استقلال بین 20 تا 25 میلیارد تومان است.

به گفته امیدوار رضایی قرار است مدیر عامل باشگاه استقلال امروز جمع بندی های خود را انجام بدهد و پس از آن جلسه هیئت مدیره برگزار شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد حسابرسی در این باشگاه نیز گفت: حسابرسی باشگاه استقلال در حال انجام شدن است و مدیرعامل باشگاه در این مورد پاسخگو خواهد بود.

کد خبر 2068205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha