۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹

مهدی محمدنبی:

اولویت اصلی امسال تیم ملی است/ برنامه‌ها تا 10 روز آینده نهایی می‌شود

اولویت اصلی امسال تیم ملی است/ برنامه‌ها تا 10 روز آینده نهایی می‌شود

سرپرست تیم ملی فوتبال و دبیرکل فدراسیون گفت: اولویت سال پیش روی فدراسیون تیم ملی است و برنامه های این تیم برای جام جهانی را تا 10 روز آینده نهایی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی که صبح امروز جمعه با برنامه ورزش و کردم گفتگو می‌کرد، با اشاره به صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ضمن بیان این مطلب افزود: این پیروزی بسیار خوب و صعود تیم ملی در مرحله اول حاصل اتحاد و همبستگی و هماهنگی بود که بین همه عوامل ایجاد شده بود.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی و کادر فنی هم کمک کردند تا به جام جهانی برویم. هر چه در توانشان بود را گذاشتند تا این نتیجه حاصل شد. از یک ماه گذشته کار بسیار فشرده ای را داشتیم و با برگزاری چند اردو توانستیم زمینه موفقیت را فراهم کنیم.

نبی با اشاره به جلسه ای که روز پنجشنبه بین مسئولان فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش برگزار شد گفت: کار ما تازه شروع شده است. در جلسه ای که دیروز با حضور کفاشیان داشتیم برنامه ریزی کردیم که از این یکسال نهایت بهره را ببریم. اولویت اصلی ما امسال تیم ملی است و نیازمند برنامه ریزی قوی هستیم. آقای کفاشیان برنامه ریزی هایی را برای تامین منابع مالی کرده اند. باید برای تیم ملی تقویم داشته باشیم و با برنامه ریزی به این مهم دست پیدا کنیم. لیگ هم باید با تیم ملی هماهنگ باشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بچه های تیم ملی در یکسال گذشته درگیر مسابقات جام‌حذفی و لیگ و مسابقات تیم ملی بودند، خستگی مضاعفی روی آنها هست. کادر پزشکی تیم ملی هم تاکید کرده که آنها 15 روز استراحت داشته باشند. این را به مربیان باشگاه ها اعلام کرده ایم و از آنها خواسته ایم که این همکاری را داشته باشند و 15 روز به آنها استراحت بدهند.

مهدی محمدنبی در پایان گفت: برنامه های تیم ملی را ظرف 10 روز آینده براساس بودجه و شرایط مالی که داریم تنظیم خواهیم کرد.

کد خبر 2081050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha