۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰

از فردا/

بيش از 10 برنامه ویژه هفته قوه قضائيه در شهرستان دامغان اجرا مي شود

بيش از 10 برنامه ویژه هفته قوه قضائيه در شهرستان دامغان اجرا مي شود

دامغان - خبرگزاري مهر: رئيس دادگستري شهرستان دامغان از اجراي بالغ بر 10 برنامه به مناسبت هفته قوه قضائيه از صبح فردا در اين شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام سيد علي اصغر ترابي در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه هفته قوه قضائيه از اول تير آغاز و به مدت يك هفته ادامه خواهد داشت و برنامه هاي متعددي اجرا خواهد شد، اظهار داشت: برگزاری همايش مديران و كاركنان دادگستري با سخنراني حجت الاسلام محمدحسن رستميان امام جمعه موقت دامغان، ديدار قضات و جمعي از پرسنل داگستري و دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان با امام جمعه، عطرافشاني  گلزار مطهر شهدا با سخنراني يكي از قضات، ملاقات مردمي رئيس دادگستري و دادستان عمومي و انقلاب شهرستان در محل داگستري و دادسراي عمومي و انقلاب و همچنین بازديد مسئولان قضايي شهرستان از اداره زندان و ديدار با زندانيان از جمله این برنامه های است.

وی برگزاری همايش شوراهاي حل اختلاف، برگزاری جشن ميلاد و بزرگداشت روز هفت تير در دادسراي عمومي و انقلاب، برگزاري مسابقه ورزشي بين كاركنان دادگستري و اداره زندان، مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائيه و شهادت دكتر شهيد بهشتي در مسجد جامع و شركت كاركنان قضايي و اداري و دادگستري و دادسراي عمومي و انقلاب در آئين نماز عبادي سياسي جمعه و سخنراني دادستان عمومي و انقلاب شهرستان قبل از خطبه هاي نمازجمعه را از مهمترين برنامه هاي هفته گراميداشت قوه قضائيه در شهرستان دامغان ذکر کرد.

رئيس دادگستري شهرستان دامغان گفت: این شهرستان داراي يك دادگستري با 8 شعبه و دادسراي عمومي و انقلاب با هفت شعبه و يك دادگاه عمومي در بخش اميرآباد است.

یکم تا هفتم تیر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران حضرت امام خمینی(ره) هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

کد خبر 2081118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha