۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۱

با حضور عقیلی در سپاهان؛

شجاع خلیل‌زاده به سپاهان نزدیک شد/ احتمال حضور افشین در اصفهان

شجاع خلیل‌زاده به سپاهان نزدیک شد/ احتمال حضور افشین در اصفهان

اصفهان - خبرگزاری مهر: با توجه به تمدید قرارداد پرسپولیس با محسن بنگر و نورمحمدی و همچنین جلال حسینی، احتمال حضور شجاع خلیل‌زاده در تیم سپاهان بیشتر شده و گفته می‌شود این بازیکن به سپاهان نزدیک‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که سپاهان با بازیکنان مختلفی قرارداد امضا کرده، برخی باشگاه‌ها نسبت به این مسئله واکنش نشان داده‌اند.

در حالیکه قاسم دهنوی با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرده بود، مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی شدند که دهنوی با این باشگاه قرارداد دارد و پس از آن علی حمودی در شرایطی به سپاهان پیوست که باشگاه استقلال مشغول مذاکره با او بود.

طی روزهای گذشته مسئولان باشگاه سپاهان با شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم مس کرمان مذاکره کرده‌اند و گفته می‌شود با این بازیکن به توافقاتی نیز رسیده‌اند.

با توجه به تمدید قرارداد پرسپولیس با محسن بنگر و نورمحمدی و همچنین جلال حسینی، احتمال حضور خلیل‌زاده در تیم سپاهان بیشتر شده و گفته می‌شود این بازیکن به سپاهان نزدیک‌تر شده است.

قرار است این بازیکن که با پرسپولیس نیز توافقاتی داشته، با سپاهانی‌ها مذاکره کند و طی روزهای آینده تکلیف او مشخص شود.

با توجه به حضور هادی عقیلی در سپاهان و جدایی فرشید طالبی از تیم اصفهانی، احتمال حضور خلیل‌زاده در سپاهان بیشتر شده است.

همچنین باشگاه سپاهان مذاکراتی با آرش افشین، مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان انجام داده و گفته می‌شود این بازیکن نیز به تیم اصفهانی نزدیک شده است.

سپاهان 6 سهمیه لیگ برتری دارد که تا کنون 4 سهمیه از این 6 سهمیه با جذب قاسم دهنوی، رحمان احمدی، یعقوب کریمی و علی حمودی پر شده است.

 

کد خبر 2081126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha