۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۴

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی دوشنبه معرفی می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی دوشنبه معرفی می‌شود

فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرد نام سرمربی جدید تیم ملی این کشور روز دوشنبه آینده به طور رسمی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی به دنبال پذیرش استعفای "چوی کانگ هی" پس از شکست خانگی برابر ایران به دنبال یافتن سرمربی جدید این تیم هستند. یک مقام رسمی در بدنه ورزش این کشور روز جمعه به خبرگزاری یونهاپ کره خبر داد که روز دوشنبه به طور رسمی معرفی خواهد شد.

روز چهاشنبه گذشته فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی از "هونگ میونگ بو" سرمربی تیم ملی المپیک کره که این تیم را به مدال برنز بازی‌های المپیک 2012 لندن رسانده بود به عنوان یکی از چهار نامزد هدایت تیم ملی کره‌جنوبی برای بازی‌های جام‌جهانی 2014 برزیل نام برد. شنول گونش، ترکیه‌ای هم دیگر نامزد هدایت این تیم معرفی شد.

"هو جونگ مو" معاون رییس فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی از "هونگ میونگ بو" به عنوان یک نابغه در فوتبال این کشور یاد کرده که شانس اول سرمربیگری این تیم است. این مربی در حال حاضر برای برگزاری رقابتهای جام جهانی زیر 20 سال در ترکیه به سر می‌برد.

این مربی قرار است روز شنبه به کره سفر کند تا جلسات نهایی را با مسئولان فدراسیون این کشور برگزار کند. هونگ میونگ بو 44 ساله در جام جهانی 2002 کاپیتان تیم ملی کره تحت هدایت گاس هیدینک بود و اخیرا در باشگاه آنژی روسیه نیز تحت آموزش گاس هیدینک قرار داشت.

کد خبر 2081172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha